Ola Evjen

Autorisasjon (1990)

Siste vurderinger av Ola Evjen

Pene og innbydende lokaler

Klinikk: Klinikk Trondheim Skrevet

Fikk utført fettsuging av hele ryggen , og er veldig fornøyd ned resultatet. De er veldig imøtekommende og man føler seg i gode hender. Fikk god info før , og etter operasjon . Kan trygt anbefale Ola Evjen , skuffer ikke😊

Kjempefornøyd!!

Klinikk: Klinikk Trondheim Skrevet

Fikk gjort fettsuging av mage, innside lår og knær for ca 5 mnd siden og kunne ikke vært mer fornøyd med behandlingen jeg har fått! Dr. Evjen kom med gode anbefalinger på konsultasjonen og jeg følte med en gang at han kan faget sitt, i tillegg til at han er svært imøtekommende, trygg og hyggelig. Dette gjelder også samtlige av de andre ansatte på klinikken. Jeg følte meg så velkommen og ivaretatt gjennom hele forløpet. I tillegg holder de til i fine og innbydende lokaler sentralt i Trondheim. Jeg vil på det varmeste anbefale denne klinikken!

Kjempefornøyd

Klinikk: Klinikk Trondheim Skrevet

Gjennomførte full bukplastikk august 2017, er kjempefornøyd med hele prosessen. Evjen samt alle ansatte på Klinikk Trondheim fikk meg til å føle meg ivaretatt og trygg.

Trygg og fornøyd

Klinikk: Klinikk Trondheim Skrevet

Tok ansiktsløft til kirurg Evjen på Klinikk Trondheim. Bare positivt! Veldig fornøyd med operasjonen og resultatet. Profesjonell og hyggelige ansatte. Rene og pene lokaler. Aldri kø eller ventetid. Bedre enn forventet!

Erfaren, profesjonell og meget dyktig

Klinikk: Klinikk Trondheim Skrevet

Dette er en trygg og erfaren kirurg. Han tar seg god tid, og man føler seg ivaretatt fra første stund. Jeg er veldig fornøyd med oppfølging både før og etter operasjonen, og ikke minst med resultatet av min operasjon.
Klinikken han nå driver holder til i flotte lokaler, og helhetsinntrykket er av alle nevnte årsaker svært bra.