Olav-Øistein Nerheim
Mann, 67 år
Veldig bra inntrykk av Nerheim, han virker veldig dyktig og gidder å prøve å finne ut hva som kan gjøres og hjelpe deg! Det er mer sjeldent enn man skulle tro i legeyrket.
Jeg var feks med nøyaktig samme klage til 2 andre klinikker/spesialister hvor de ikke gjorde noe som helst for å hjelpe, kom ikke med noen løsning. På 2 legebesøk hos Nerheim var jeg kommet lenger enn de 7 andre besøkene på andre steder.
Det bli ikke full score på alt fordi det er vanskelig å komme i kontakt med de ganske ofte.
Ellers så er det absolutt en lege å anbefale!
Og du blir ivaretatt når du er der :)
Rett på sak, men fremstod som imøtekommende og forståelsesfull.
Rett på undersøkelse fremfor å bruke lang tid på prat.
Det er aldeles kritikkverdige forhold ved denne klinikken som burde aldri finne sted på et ordentlig sted:
1. Denne øre-nese-hals klinikken har ingen toalett. En gang til, ingen toalett tilgjengelig for pasienter, kun for ansatte. Hvis man skal skylle munnen eller rense nesen før eller etter at du har vært hos legen, må du ut og finne toalett et annet sted.
2. Forvent lang ventetid. Anbefaler å kjøpe minst 1,5 - 2 timers parkering for å slippe unna parkeringsbot. Vi måtte vente i 50 min etter opprinnelig avsatt time. For å komme inn til legen og være der inne i 2 minutter for å få utydelige og knappe svar på våre spørsmål.
3. Ubemannet resepsjon. Den driftige assistenten til legen prøvde så godt hun kan, men det trengs en resepsjonist på en slik klinikk som har så mange pasienter.
4. Det sitter alltid mange pasienter på venterommet, men legen tar det med knusende ro. Lange uforståelige pauser mellom pasienter som er innom legen i 3-5 minutter.
Ønsker du å få legehjelp bør du finne deg et annet sted. Men hvis målet ditt er å sitte time etter time på venterom og betale en betydelig sum for dette, er du på riktig plass.
Vi har gått til Dr. Nerheim i flere år.
Både store og små i familien er svært fornøyd.
Utrolig kunnskapsrik og dyktig :)
Har ingen bakgrunn for å kritisere det legefaglige. Men det jeg kan kommentere på er brukeropplevelsen:
1. Veldig lang ventetid, uoversiktlig venterom, hvis man ikke sitter riktig, blir man ikke hentet inn. Ting er generelt kaos.
2. Nær umulig å få tak i.
3. Ganske nedlatende og egentlig ganske frekk mot sine pasienter.
4. Tilnærmet seg min 2-åring uten noen form for introduksjon, bare vrei hodet rundt for å få tilgang til øret for å suge ut det som var der.
5. Fikk tilsendt en faktura, som var feil. Har prøvd å ring 16 ganger over den siste uken. Har ikke fått kontakt, når purringen kom betalte jeg like greit.
For å være ærlig er var det en fasinerende studie av en potensielt en veldig flink fyr som kun er opptatt av å gjøre fag så effektivt som mulig. Med konstant kundestrøm, så fungerer jo det fint for hans forretningsmodell. Jeg vil egentlig ikke si at jeg er missfornøyd, men bare litt oppgitt over hvordan man behandle «kundene» sine.
Vis flere...
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.