Olav-Øistein Nerheim

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1988)

Olav-Øistein Nerheim er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Olav-Øistein Nerheim

Helt bortkastet tid og penger

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Det er aldeles kritikkverdige forhold ved denne klinikken som burde aldri finne sted på et ordentlig sted:

1. Denne øre-nese-hals klinikken har ingen toalett. En gang til, ingen toalett tilgjengelig for pasienter, kun for ansatte. Hvis man skal skylle munnen eller rense nesen før eller etter at du har vært hos legen, må du ut og finne toalett et annet sted.

2. Forvent lang ventetid. Anbefaler å kjøpe minst 1,5 - 2 timers parkering for å slippe unna parkeringsbot. Vi måtte vente i 50 min etter opprinnelig avsatt time. For å komme inn til legen og være der inne i 2 minutter for å få utydelige og knappe svar på våre spørsmål.

3. Ubemannet resepsjon. Den driftige assistenten til legen prøvde så godt hun kan, men det trengs en resepsjonist på en slik klinikk som har så mange pasienter.

4. Det sitter alltid mange pasienter på venterommet, men legen tar det med knusende ro. Lange uforståelige pauser mellom pasienter som er innom legen i 3-5 minutter.

Ønsker du å få legehjelp bør du finne deg et annet sted. Men hvis målet ditt er å sitte time etter time på venterom og betale en betydelig sum for dette, er du på riktig plass.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Vi har gått til Dr. Nerheim i flere år.
Både store og små i familien er svært fornøyd.
Utrolig kunnskapsrik og dyktig :)

Kaos og utilgjengelig

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har ingen bakgrunn for å kritisere det legefaglige. Men det jeg kan kommentere på er brukeropplevelsen:
1. Veldig lang ventetid, uoversiktlig venterom, hvis man ikke sitter riktig, blir man ikke hentet inn. Ting er generelt kaos.
2. Nær umulig å få tak i.
3. Ganske nedlatende og egentlig ganske frekk mot sine pasienter.
4. Tilnærmet seg min 2-åring uten noen form for introduksjon, bare vrei hodet rundt for å få tilgang til øret for å suge ut det som var der.
5. Fikk tilsendt en faktura, som var feil. Har prøvd å ring 16 ganger over den siste uken. Har ikke fått kontakt, når purringen kom betalte jeg like greit.

For å være ærlig er var det en fasinerende studie av en potensielt en veldig flink fyr som kun er opptatt av å gjøre fag så effektivt som mulig. Med konstant kundestrøm, så fungerer jo det fint for hans forretningsmodell. Jeg vil egentlig ikke si at jeg er missfornøyd, men bare litt oppgitt over hvordan man behandle «kundene» sine.

Alltid god og riktig behandling

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Jeg har gått til Dr. Nerheim i flere år, og har bare gode opplevelser. Han lytter, gjør det som skal til, skriver ut resept og gir meg oppfølgingstime. Alt på 10 minutter, helt perfekt. Han er kunnskapsrik og dyktig, og jeg gir han de beste anbefalingene. Det kan være lang ventetid på time, men er det akutt får jeg time dagen etter.

Veldig arrogant !!!

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

I går rund klokken 14:30 til 15:30 en av beboeren som jeg jobber med, hadde time hos legge Nerheim, og vi venter ute på klinikken, mens vi venter jeg pratet på tlf, jeg fikk beskjed at det var forbudt å prate, det viste jeg ikke. Men måten hvordan legge Nerheim pratet med meg var med arroganse og veldig lavd, til å med pratet med en av sykepleierene på same måtte. Jeg stoppet samtalen og venter på vårt tur å komme inn.
Etter at bruker fikk beskjed for å komme inn fikk jeg beskjed at jeg kann ikke komme inn med bruker og begynte å nevne reglene av covid, med høyt tone og med en arroganse, på den måtte at man forventer ikke fra en spesialist. Jeg ble sjokkert og klarte ikke å forklare, at vi kommer fra en bolig som er under tvunget omsorg, og brukeren er omsorgs dømt. Jeg forstår reglene, men jeg var nødt å vare med ham inn. Jeg gikk utt og ventet beboer utenfor.
Var veldig knust og følte meg veldig krenket fra en legge som passer ikke denne type oppførsel