Pål Brangerud

Volvat Fredrikstad

Øre-nese-halssykdommer

1982

Volvat Fredrikstad Telefonnummer69 30 23 0069 30 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy
Pål Brangerud er øre-nese-hals-lege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Pål Brangerud

Utrolig flink!

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Var hos Dr. Brangerud i dag med jenta mi på 16 år og maken til lege. Så tålmodig og hyggelig. Datteren min ble sett, hørt og forstått og vi følte oss svært ivaretatt! Det skulle vært flere av Dr. Brangerud i helsevesenet!

FANTASTISK FYR!

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Var hos Brangerud i går og jeg må si jeg er mektig imponert. For en herlig mann med humor og oppriktig omtanke for pasienten. Følte meg trygg fra jeg kom til jeg gikk. Dyktig. Anbefales på det sterkeste. I tillegg slapp man å bli helt robba som man ofte blir hos spesialister. God opplevelse av hele timen.
Mvh

Fantastisk mann

Klinikk: Volvat Fredrikstad Skrevet

Har aldri vært borit makan til fantastisk mann, både menneskelig og proffesjonell. Vi har vært så redde for at mannen min er syk. Dr. Brangerud ringte oss på fredag kveld... for å fortelle at alt var bra etter MR.
Det er stort... og forteller ALT om at denne mannen bryr seg genuint om menneskers mentale helse i tillegg til det han er dyktig på fysisk :)))

Føler oss sett - trygge og verdifulle :)
Love you Pål Brangerud <3

Sympatisk lege

Klinikk: Volvat Medisinske Senter Skrevet

Kjempe fornøyd med Pål Brangerud. Prater skikkelig med deg og forklarer deg ting. Undersøker grundig. Godt humør, humor og glimt i øyet. Sønnen min får seg alltid en god latter inne hos han 😊

Veldig fornøyd!

Klinikk: Volvat Medisinske Senter Skrevet

Har gått til Pål i flere år og er veldig fornøyd med hjelpen jeg har fått! Han tar seg tid og er hyggelig.