Pei Fang

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2006)

Volvat Storo Telefonnummer0243002430 ...
Vitaminveien 1A 0485 Oslo
Volvat Drammen Telefonnummer23 01 80 5023 01 80 ...
Tomtegata 36 3012 Drammen
Pei Fang er øre-nese-hals-lege i Lillehammer, Drammen og Oslo

Siste vurderinger av Pei Fang

Awful overall experience

Klinikk: Lillehammer ØNH AS Skrevet

First time with this doctor here and he was awful. Stared at his computer while listing things from my history. Didn't ask me any questions, spent 5 minutes telling me I should try or do things that I have already done. Instead of just spending 2 minutes asking me simple questions to get caught up with my history.

Was incredibly rude and dismissed any concerns I had. Talked down to me like I was stupid and constantly interrupted me when I tried to speak.

Told me definitively what was wrong with my hearing even though other doctors would not because they needed a scan to know exactly what was wrong. This doctor looked at one hearing test and arragonatly told me exactly what it was that was wrong.

Veldig hyggelig og følte meg godt ivaretatt

Klinikk: Lillehammer ØNH AS Skrevet

Han undersøkte meg godt og var veldig imøtekommende
Var lett å spørre om ting
Han hadde god tid til å høre mine spørsmål
Skal tilbake og er glad for en god lege som ser en

Blandet inntrykk

Klinikk: Volvat Drammen Skrevet

Følte først at han tok oss på alvor, men etter at behandlingen han anbefalte (medikamentell) ikke hjalp så opplevde vi heller dårlig oppfølging. I vårt tilfelle var kirurgi neste steg, men når det ble et faktum så betvilte han plutselig nødvendigheten av dette. Han at han fint kunne henvise til operasjon, men at han ikke anbefalte dette. Kom også med en særdeles ubehagelig skrekkhistorie om en annen pasient som hadde gjennomgått samme operasjon. Siden pasienten her var vårt barn så opplevde vi dette nokså drøyt, spesielt siden plagene var av en slik karakter at vi selv skjønte at operasjon ikke var til å komme utenom.

Så her er vi ikke helt fornøyd med dr. Fang sin vurdering og behandling. Synes også det var vanskelig å kommunisere og få gitt den informasjonen som var vesentlig å gi, da han ikke virket veldig interessert i det vi hadde å si

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Lillehammer ØNH AS Skrevet

Måtte vente 30 minutter på å få komme inn, men fikk trygg, god og effektiv undersøkelse. Fikk svar på spørsmål.

Han bryr seg ikke om pasienten

Klinikk: Lillehammer ØNH AS Skrevet

Jeg har aldri hatt et så uprofesjonelt besøk. Han ville ikke høre på meg Han var ikke interessert i symptomene mine Han sa:” Jeg bryr meg ikke.” Han stilte standard fire spørsmål fra boken, undersøkte raskt hals, nese og ører. Han spurte om jeg hadde frikort. Vel, fortell meg at jeg kan gå. Alt! Ingen samtale, ingen detaljert gjennomgang av symptomer. I tillegg ble jeg forsinket med ca 10 minutter. Tilsynelatende hadde de det travelt med å bli kvitt meg slik at de kunne ta imot andre i tide.