Petter Lorentz Larsen

Petter Lorentz Larsen er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Petter Lorentz Larsen

Hyggelig og grundig ørelege

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Har fått særdeles god oppfølging av Petter Lorentz Larsen over flere år med øretrøbbel. Han tok meg på alvor, og var veldig grundig.
Svært sympatisk og blid, i tillegg til å være faglig dyktig. Jeg ser at noen oppfatter ham som arrogant, og det er helt ubegripelig for meg. Anbefaler ham absolutt!

Styr unna! Gått ut på dato..

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Ekstremt lite ydmyk type. Arrongant, nedlatende og bebreidende over for foreldre. Utålmodig med barn og sukker oppgitt når en toåring ikke vil sitte stille når han blir pirket i øret. Når konfrontert med væremåte så lirer han av seg at det er frivillig å komme dit og at det er et samfunnsproblem at det ikke lenger er lov å snakke til eller korrigere foreldre og barn.

Kan nok det han driver med, men pasienthåndteringen er gått ut på dato.

Anbefaler ingen å gå til denne legen!

Tror han er dyktig fagmann

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Jeg hadde lett lenge etter god ørelege før jeg ble anbefalt dr Larsen. Meget fornøyd. Stoler på hans faglige dyktighet. Livredd for ørene mine! Føler jeg har kommet på rett plass. Liker hans litt ironisk/humoristiske tone. Audiologen virker også faglig dyktig, og meget behagelig vesen. Synd det er så lang ventetid, men det gjelder stort sett på alle øreklinikker. Også meget imøtekommende og hyggelig mottak.

Flink med barn og dyktig lege

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Vi var med min 4 år gamle sønn på konsultasjon med han i dag og må si at han var veldig flink med sønnen min. Han var tålmodig, tok seg god tid og forklarte hva han skulle gjøre under undersøkelsen. Han er også dyktig som lege og kan sitt fag. Anbefales på det sterkeste!

Ryddig, effektiv og klar

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Godt forberedt, stilte gode relevante spørsmål, glimt i øyet og gav en trygg god opplevelse - i tillegg til en opplevelse av sterk faglighet!