Petter Lorentz Larsen

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1984)

Petter Lorentz Larsen er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Petter Lorentz Larsen

Arrogant og utålmodig med barn

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Jeg har akkurat vært hos denne legen med mitt barn på 4 år, og var rystet og gråtkvalt i mange timer etterpå. Han virket nedlatende og arrogant, og hadde ingen som helst tålmodighet med barnet mitt. Barnet mitt var livredd, og vi endte opp med å holde han fast mens denne legen gjorde seg ferdig. Jeg har selv jobbet med barn i helsevesenet i 16 år, og har opplevd mange leger, som ikke evner å forholde seg til barn. Dette fikk jeg nå selv føle på kroppen. Her går jeg aldri mer.
Denne legen var faglig dyktig, og er nok flink med voksne og trygge pasienter.

Arrogant

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Mulig han er god i faget(det fikk jeg aldri sett noe til) men er elendig med pasientkontakt og barnet mitt ble vettskremt av oppførselen hans. Han bør ikke behandle barn.
Var en ubehagelig konsultasjon og jeg aldri har opplevd maken til arrogant oppførsel ved innledningen til besøket og gjennom hele besøket. Vil aldri sette mine bein der igjen.

For lettvinn

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Overflatisk og nedlatende tone. Stilte få spørsmål og kom med kjappe generaliseringer. Ga minimalt med informasjon. Sa ikke fra hva han skulle gjøre før han brukte instrumenter i øret.

Dårlig med barn

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Har vært til denne legen med min datter på nå 2 år. Hun har vært engstelig og har grått mye hver gang vi har vært til legen da hun har vært redd. Legen virker arrogant og lite forståelsesfull med hensyn til barnet. Snakker veldig nedlatende til meg som mor også. Anbefales absolutt ikke til småbarn.

Erfaren og dyktig ØNH lege

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Jeg har brukt Petter Lorentz Larsen i noen år og han har løst mange av mine problemer. Han er meget dyktig og kommer med konkrete tiltak.