Sidsel Gedde-Dahl

Sidsel Gedde-Dahl er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Sidsel Gedde-Dahl

Svært fornøyd! Anbefales!!!

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

En utrolig dykktig øyelege med behagelig og vennlig fremtreden. Jeg følte meg ivaretatt og trygg begge gangene jeg har vært hos henne. Operert for "tunge øyelokk" og er svært fornøyd med behandlingen både før, under og etter inngrepet. Dyktig dame med flinke medarbeidere!!

Tillitsvekkende og hyggelig

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg fikk et veldig godt inntrykk av legen, hun var hyggelig og imøtekommende, og jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i beskrivelsene som er gitt tidligere her, heldigvis.

Unngå

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg kom inn på kontoret og ble møtt at et kroppsspråk som fikk meg til å føle at hun følte avsky. Det viste seg å ikke være langt unna sannheten. Jeg ble prata til med setninger som "Nå er du tullete", "DET forstår vel til og med DU", "Problemet sitter nok bare mellom ørene dine". På et tidspunkt apet hun etter når jeg sa noe, det var sarkasme og dumforklaringer, og hun presset hodet mitt i irritasjon inn i laser-apparatet fordi jeg trakk meg unna pga ubehag.

Sissel Gjedde Dahl

Klinikk: Oslo Kosmetiske Lasersenter AS Skrevet

Uansvarlig , samlebåndsbehandling, raskt ,slurvete og dårlig arbeide med mislykket resultat.
Hun tar ikke ansvar for å rette opp mislykket resultat , selv om hun garanterer det på forhånd

En utrolig dyktig lege

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg har gått hos Dr. Gedde-Dahl i mange år. Hun er en utrolig dyktig lege som er nøye med sine undersøkelser og flink til å følge opp. Anbefales på det varmeste.