Sidsel Gedde-Dahl

Colosseum øyelegesenter, Oslo Kosmetiske Lasersenter AS

Øyesykdommer

1979

Colosseum øyelegesenter Telefonnummer23 20 11 8023 20 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo
Oslo Kosmetiske Lasersenter AS Telefonnummer22 59 16 6022 59 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 A 0369 Oslo
Sidsel Gedde-Dahl er Øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Sidsel Gedde-Dahl

Veldig fornøyd

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Alt gikk som håper og forventet. Hyggelig og gav god informasjon. Jeg følte meg trygg gjennom hele operasjonen.

Serviceminded og profesjonelle

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Ble operert av Sissel Gedde-Dahl og hennes team 23. mars 2018. Er veldig fornøyd! Fikk god informasjon før operasjon og topp oppfølging etter. Anbefaler på det varmeste!

Svært fornøyd! Anbefales!!!

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

En utrolig dykktig øyelege med behagelig og vennlig fremtreden. Jeg følte meg ivaretatt og trygg begge gangene jeg har vært hos henne. Operert for "tunge øyelokk" og er svært fornøyd med behandlingen både før, under og etter inngrepet. Dyktig dame med flinke medarbeidere!!

Tillitsvekkende og hyggelig

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg fikk et veldig godt inntrykk av legen, hun var hyggelig og imøtekommende, og jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i beskrivelsene som er gitt tidligere her, heldigvis.

Unngå

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg kom inn på kontoret og ble møtt at et kroppsspråk som fikk meg til å føle at hun følte avsky. Det viste seg å ikke være langt unna sannheten. Jeg ble prata til med setninger som "Nå er du tullete", "DET forstår vel til og med DU", "Problemet sitter nok bare mellom ørene dine". På et tidspunkt apet hun etter når jeg sa noe, det var sarkasme og dumforklaringer, og hun presset hodet mitt i irritasjon inn i laser-apparatet fordi jeg trakk meg unna pga ubehag.