Sidsel Gedde-Dahl

Sidsel Gedde-Dahl er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Sidsel Gedde-Dahl

være likegyldig

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Helt uinteressert med pasienter. Hørte ikke på meg, sa det ikke var noe hun kunne. Sidsel er en lege uten empati, ikke flink til å høre på pasient. Anbefales ikke

Vennlig og tålmodig.

Klinikk: Oslo Kosmetiske Lasersenter AS Skrevet

Jeg hadde min første konsultasjon hos Sidsel Gedde-Dahl i dag og fikk et meget godt inntrykk. Hun forklarte tålmodig om årsaken til mitt synsproblem, og viste på bildet på skjermen årsaken til problemet. God instruks om hva jeg bør gjøre videre for å unngå ytterligere problemer, og om signalene som vil tilsi ny konsultasjon. Det føltes trygt.

Trygg, dyktig og utrolig koselig lege.

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Opererte tunge øyelokk hos Sidsel og kunne ikke blitt tatt bedre i mot. Flotte og trygge ansatte alle som var der og jeg følte meg veldig godt ivaretatt både før og under operasjon.
Jeg anbefaler Sidsel på sterkeste da hun er veldig trygg, hyggelig og ikke minst dyktig!

Min verste erfaring med en lege.

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Har aldri følt meg så liten og ubetydelig foran en lege før. Hørte ikke på meg, sa det ikke var noe hun kunne gjøre, at jeg bare måtte slutte å sitte under ventilasjonen (har aldri gjort det..), og at jeg rett og slett bare måtte leve med det. Jeg begynte å gråte fordi hun ikke tok meg seriøst, på daværende tidspunkt hadde jeg vært plaget i et halvt år i påvente av denne timen.
Måtte til slutt gå til privat øyelege fordi jeg var desperat, og der fant de noe som gjorde at de henvendte meg videre til sykehus. På sykehuset fikk jeg behandling og det går mye bedre.
Min erfaring er at Sidsel er en lege uten empati, ikke flink til å høre på pasient, og tar ikke pasient seriøst.
Absolutt den verste legen og erfaringen jeg noensinne har hatt.
Ville gitt 0 stjerner om jeg kunne, fordi Sidsel ikke fortjener en eneste en.

Urimelig fakturakrav og dårlig serviceinnstilling!

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Da jeg måtte kansellere en time grunnet sykt barn, ringte jeg gjentatte ganger til resepsjonen i alle pauser i løpet av arbeidsdagen, uten å nå frem. Det viste seg at de hadde tekniske problemer med sentralbordet, og til slutt sendte jeg også en e-post. Den nådde frem en time for sent, altså 23 timer før timen jeg skulle avbestille. Jeg fikk svar først neste dag, med beskjed om at jeg ville bli belastet for ikke avbestilt time. Jeg forsøkte å resonnere med legen, men fikk overhode ikke noe gehør.

Grunnet at deres sentralbord var nede hele dagen før min time, fikk jeg ikke avbestilt i tide - men måtte altså allikevel betale. Veldig firkantet og urimelig, synes jeg, når det faktisk var teknisk svikt ved deres kontor som skapte problemet. Ikke besvarte de min andre e-post heller, bare sendte saken videre til inkasso.

Hit vil jeg ikke gå igjen! Legen skilte seg ikke positivt ut mtp faglige ferdigheter heller, så ingen grunn til ikke å velge et annet sted neste gang!