Sidsel Gedde-Dahl

Sidsel Gedde-Dahl er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Sidsel Gedde-Dahl

Gått av med pensjon

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg har gått til Sidsel i mange mange år, og kom på min vanlige kontroll i dag, og får den triste beskjeden om at hun har gått av med pensjon! Super trist synes nå jeg, men fikk en hyggelig ung lege dem hadde lånt fra Ullevål Sykehus! Kommer til å savne Sidsel uansett 🙋‍♀️

være likegyldig

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Helt uinteressert med pasienter. Hørte ikke på meg, sa det ikke var noe hun kunne. Sidsel er en lege uten empati, ikke flink til å høre på pasient. Anbefales ikke

Vennlig og tålmodig.

Klinikk: Oslo Kosmetiske Lasersenter AS Skrevet

Jeg hadde min første konsultasjon hos Sidsel Gedde-Dahl i dag og fikk et meget godt inntrykk. Hun forklarte tålmodig om årsaken til mitt synsproblem, og viste på bildet på skjermen årsaken til problemet. God instruks om hva jeg bør gjøre videre for å unngå ytterligere problemer, og om signalene som vil tilsi ny konsultasjon. Det føltes trygt.

Trygg, dyktig og utrolig koselig lege.

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Opererte tunge øyelokk hos Sidsel og kunne ikke blitt tatt bedre i mot. Flotte og trygge ansatte alle som var der og jeg følte meg veldig godt ivaretatt både før og under operasjon.
Jeg anbefaler Sidsel på sterkeste da hun er veldig trygg, hyggelig og ikke minst dyktig!

Min verste erfaring med en lege.

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Har aldri følt meg så liten og ubetydelig foran en lege før. Hørte ikke på meg, sa det ikke var noe hun kunne gjøre, at jeg bare måtte slutte å sitte under ventilasjonen (har aldri gjort det..), og at jeg rett og slett bare måtte leve med det. Jeg begynte å gråte fordi hun ikke tok meg seriøst, på daværende tidspunkt hadde jeg vært plaget i et halvt år i påvente av denne timen.
Måtte til slutt gå til privat øyelege fordi jeg var desperat, og der fant de noe som gjorde at de henvendte meg videre til sykehus. På sykehuset fikk jeg behandling og det går mye bedre.
Min erfaring er at Sidsel er en lege uten empati, ikke flink til å høre på pasient, og tar ikke pasient seriøst.
Absolutt den verste legen og erfaringen jeg noensinne har hatt.
Ville gitt 0 stjerner om jeg kunne, fordi Sidsel ikke fortjener en eneste en.