Sidsel Gedde-Dahl

Øyesykdommer

Autorisasjon (1979)

Sidsel Gedde-Dahl er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Sidsel Gedde-Dahl

Urimelig fakturakrav og dårlig serviceinnstilling!

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Da jeg måtte kansellere en time grunnet sykt barn, ringte jeg gjentatte ganger til resepsjonen i alle pauser i løpet av arbeidsdagen, uten å nå frem. Det viste seg at de hadde tekniske problemer med sentralbordet, og til slutt sendte jeg også en e-post. Den nådde frem en time for sent, altså 23 timer før timen jeg skulle avbestille. Jeg fikk svar først neste dag, med beskjed om at jeg ville bli belastet for ikke avbestilt time. Jeg forsøkte å resonnere med legen, men fikk overhode ikke noe gehør.

Grunnet at deres sentralbord var nede hele dagen før min time, fikk jeg ikke avbestilt i tide - men måtte altså allikevel betale. Veldig firkantet og urimelig, synes jeg, når det faktisk var teknisk svikt ved deres kontor som skapte problemet. Ikke besvarte de min andre e-post heller, bare sendte saken videre til inkasso.

Hit vil jeg ikke gå igjen! Legen skilte seg ikke positivt ut mtp faglige ferdigheter heller, så ingen grunn til ikke å velge et annet sted neste gang!

Hensynsløs service

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Min gamle far falt og havnet på sykehus to ganger slik at han måtte kanselere timen hos Gedde-Dahl med 1-2 dagers varsel. Han betalte selvsagt begge ganger.

Det ble begge ganger sendt mail i forkant med forklaring om de uheldige omstendighetene og at han selvsagt ønsket ny time.

Men fikk så beskjed om at han ikke var ønsket som pasient grunnet kanseleringene.
Han måtte derfor tilbake til fastlegen for ny henvisning.

For en gammel mann som trenger gåstol og er dårlig til beins er dette ikke bare en ekstra kostnad, men strevsomt.

Vi ba selvsagt fastlegen om øyelege ved en annen klinikk. Han fikk time hos Rafael Piatkowski i Storgaten 23C. Hvor vi ble tatt imot på en proff og hyggelig måte. Min far fikk god informasjon og gikk derfra beroliget og optimistisk i forhold til mulighetene for et bedre syn.

Trygg og proff

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Har nylig fått operert "tunge øyelokk" og fikk en førsteklasses håndtering av Gedde-Dahl og teamet rundt. Ekstra ros til Heidi som tok første undersøkelse og fjernet sting - hun er en perle av en behandler, nærværende, hyggelig og dønn trygg.

Veldig fornøyd

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Alt gikk som håper og forventet. Hyggelig og gav god informasjon. Jeg følte meg trygg gjennom hele operasjonen.

Serviceminded og profesjonelle

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Ble operert av Sissel Gedde-Dahl og hennes team 23. mars 2018. Er veldig fornøyd! Fikk god informasjon før operasjon og topp oppfølging etter. Anbefaler på det varmeste!