Sigmar Jack

Ortopedisk kirurg

Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (2004)

Volvat Storo Telefonnummer0243002430 ...
Vitaminveien 1A 0485 Oslo
Sigmar Jack er ortopedisk kirurg i Oslo

Siste vurderinger av Sigmar Jack

Arrogant, bagatelliserende og uoppdragen

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Jeg ser at Sigmar Jack tidligere har fått masse gode tilbakemeldinger på legelisten. Ser forøvrig på NIMIS facebook side at han har opptrådt uhøflig før også. Jeg skriver for å nyansere det oppblåste bildet som er skapt av denne legen: Vi ble nemlig møtt på en måte vi ikke unner noen.Vi betalte nesten 1500 kr for 30 min - og trodde at vi var noenlunde sikret normal folkeskikk i helprivat helsevesen. Det er dessverre ofte slik - at man kan kjøpe seg litt mer folkeskikk i privat helsevesen. Men NIMI skuffet svært: NIMI fremstod som en pengemaskin via Sigmar Jack. Dessverre. For kort tid var blitt satt av til problemstilling. Prisene er drøye - og særlig tatt i betrakning av at konsultasjonen var en belastning. Jeg spurte til og med om forlenget tid da jeg bestilte timen, da jeg antok at tiden ville bli for kort. Vi ville heller betale dobbelt. Men nei.Ikke mulig. Han virket lite lydhør og arrogant - og tilhørende påfallende bagatelliserende. Han har nok noe kunnskap, men som kjent er kompetanse noe annet enn strikt faglig kunnskap. Kompetansebegrepet er bredt - og inkluderer bl.a. hensiktsmessige holdninger som gjenspeiler seg i god kommunikasjon og atferd som gir tillit. Vi savnet viktig informasjon. Kan ikke anbefales. Tvert imot: Jeg ville aldri bedt om hans vurdering igjen. Jeg stoler ikke på at Sigmar Jack ville gi meg vesentlig informasjon f.eks. om potensielt viktige medisinske forhold og behandling, om behandlingsmuligheter i offentlig helsevesen (er opptatt av å holde pengene innenfor NIMI), refusjonsmuligher for div. etc. - etter denne konsultasjonen.Han var også direkte frekk.

Professjonelt og dyktig

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Gastrocnemius forlengelse (Plantar fascitt behandling) og fjerning av Nerveknute. Han er tydelig, prof, gjør man til å føle seg trygg og veldig dyktig.

Lyttende, pedagogisk og kompetent

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Partiell ruptur av sene i skulder (supraspinatus) etter klatreøkt. 3 mnd med opptrening & fysio ga liten bedring og NIMI v/Sigmar Jack fant den gode løsningen: sutur av sene med anker og samtidig «opprydning» i skulderledd i artroskopi. Legen er lyttende, pedagogisk og framstår som meget kompetent. 5 mnd etter operasjon & opptrening er bevegelighet og styrke tilbake og alle idrettslige aktiviteter kan gjennomføres som før. NIMI & dr. Sigmar Jack har levert fra start til mål på alle plan.

godt fornøyd!

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Jeg skadet ankelen og måtte opereres. 2 år senere kan jeg si at jeg er veldig fornøyd med behandlingen.
Alt gikk som det skulle, han lyttet til meg og utrykket seg veldig klar. Han er høflig, dyktig og er ikke i tvil for å be om hjelp for å gi beste behandling.
Han komuniserte prosessen og forventninger veldig bra fra starten av.
Jeg har ikke hatt noe problem med ankelen etter dette, det fungerer bra igjen og jeg kan løpe med glede.

Dyktig og seriøs

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Ble henvist via manuellterapeut med en 'umulig' skade; rundt to kubikkcentimetermeter løs brusk i ankelen. Som vordende maratonløper var det kritisk.

Dr. Jack fant rette løsningen - REMA 1000 løsningen - og plukket bruskbitene ut, uten videre om og men.

Tre år senere har jeg fortsatt ikke brusk i ankelen, men jeg kan løpe maraton. Takker være riktig løsning og fantastisk godt håndverk.