Sigmar Jack

Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Ortopedisk kirurgi

2004

Nimi, avdeling Ullevål Stadion Telefonnummer22 22 78 8822 22 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsveien 75D, Ullevaal Stadion 0855 Oslo
Sigmar Jack er ortopedisk kirurg i Oslo

Siste vurderinger av Sigmar Jack

Lyttende, pedagogisk og kompetent

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Partiell ruptur av sene i skulder (supraspinatus) etter klatreøkt. 3 mnd med opptrening & fysio ga liten bedring og NIMI v/Sigmar Jack fant den gode løsningen: sutur av sene med anker og samtidig «opprydning» i skulderledd i artroskopi. Legen er lyttende, pedagogisk og framstår som meget kompetent. 5 mnd etter operasjon & opptrening er bevegelighet og styrke tilbake og alle idrettslige aktiviteter kan gjennomføres som før. NIMI & dr. Sigmar Jack har levert fra start til mål på alle plan.

godt fornøyd!

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Jeg skadet ankelen og måtte opereres. 2 år senere kan jeg si at jeg er veldig fornøyd med behandlingen.
Alt gikk som det skulle, han lyttet til meg og utrykket seg veldig klar. Han er høflig, dyktig og er ikke i tvil for å be om hjelp for å gi beste behandling.
Han komuniserte prosessen og forventninger veldig bra fra starten av.
Jeg har ikke hatt noe problem med ankelen etter dette, det fungerer bra igjen og jeg kan løpe med glede.

Dyktig og seriøs

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Ble henvist via manuellterapeut med en 'umulig' skade; rundt to kubikkcentimetermeter løs brusk i ankelen. Som vordende maratonløper var det kritisk.

Dr. Jack fant rette løsningen - REMA 1000 løsningen - og plukket bruskbitene ut, uten videre om og men.

Tre år senere har jeg fortsatt ikke brusk i ankelen, men jeg kan løpe maraton. Takker være riktig løsning og fantastisk godt håndverk.

Svært kompetent lege innen ortopedisk kirurg

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Jeg ønsker å berømme Sigmar Jack og teamet på NIMI Ullevål. Etter flere tiår med kroniske plager i hæl-/akillessenefestet, utallige alternative behandlingsmåter (som ikke på noen måte ga varige bedringer), gjensto alternativet kirurgisk inngrep. Operasjonen var 100 % vellykket, og ett år senere er det fantastisk å være fri for kroniske smerter. TUSEN TAKK.

Fantastisk lege!

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Jeg fikk endelig forklaring til en del plager som jeg har hatt gjennom mange år, og som har vært feilvurdert av andre leger.
Han er en meget dyktig lege med en fantastisk kommunikasjonsevne og mye kunnskap.
Jeg er strålende fornøyd med hans forslag til behandling, opersajonen og oppfølging.
Mange leger vurde lære hvordan pasienter skal behandles og hvordan en impekabel jobb skal utføres!
Tusen takk!