Sigmar Jack

Nimi, avdeling Ullevål Stadion

Sognsveien 75 D 0855 Oslo
Tlf: 02442

Siste vurderinger av Sigmar Jack

Svært kompetent lege innen ortopedisk kirurg

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Jeg ønsker å berømme Sigmar Jack og teamet på NIMI Ullevål. Etter flere tiår med kroniske plager i hæl-/akillessenefestet, utallige alternative behandlingsmåter (som ikke på noen måte ga varige bedringer), gjensto alternativet kirurgisk inngrep. Operasjonen var 100 % vellykket, og ett år senere er det fantastisk å være fri for kroniske smerter. TUSEN TAKK.

Fantastisk lege!

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Jeg fikk endelig forklaring til en del plager som jeg har hatt gjennom mange år, og som har vært feilvurdert av andre leger.
Han er en meget dyktig lege med en fantastisk kommunikasjonsevne og mye kunnskap.
Jeg er strålende fornøyd med hans forslag til behandling, opersajonen og oppfølging.
Mange leger vurde lære hvordan pasienter skal behandles og hvordan en impekabel jobb skal utføres!
Tusen takk!

En dyktig og god lege med god tid

Klinikk: Nimi, avdeling Ullevål Stadion Skrevet

Etter mye plager ingen annen lege,fysioterapeut el kiropraktor kunne hjelpe meg med,og MR-bilder som ble tatt,tok jeg turen til NIMI og fikk time hos Sigmar.

Høflig lege,og han fant ut av problemene ganske med en gang.Han er rolig og tar seg god tid til deg uten å være treig!Forklarer godt hva han mener og tenker,og jeg ble absolutt tatt godt i mot og ikke minst tatt seriøst.
I mitt tilfelle må en operasjon til,og den kunne jeg allerede får en uke senere.For meg passet ikke det,og skal opereres nå,tre uker etter konsultasjon.

Veldig glad jeg valgte NIMI,og anbefaler alle å dra dit om de har problemer andre kanskje ikke forstår eller finner ut av.
Tipp topp,tommel opp!!