Vibeke Kullberg-Marcussen

Vibeke Kullberg-Marcussen er øre-nese-hals-lege i Halden

Siste vurderinger av Vibeke Kullberg-Marcussen

Söt og hyggelig.

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Har lest vurderingene, og ble positivt overrasket. Her mötte jeg en ung hyggelig og kvikk dame. Ingen kruseduller, rask og effektiv, noe jeg selvfölgelig ödela litt da jeg prater mye. Jeg fikk svar på alle spörsmål, fikk den hjelp jeg hadde behov for og ble til og med önsket velkommen tilbake, dersom problemet ikke forsvant ... Mottakelsen på kontoret var også trivelig der jeg ble mött av en av Kullberg-Marcussens samarbeidspartner. Alt som alt en positiv opplevelse.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Dyktig lege som gjorde grundig undersøkelse. Ringte til og med i etterkant for å høre hvordan det gikk.
Følte meg trygg på hennes profesjonalitet .

Lite hjelp

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Både hvordan hun snakker med meg og som faglig kompetanse hun har, er jeg misfornøyd. Hun er hyggelig, men jeg føler meg ikke hørt. Hun tar kun 1 symptom per besøk så jeg måtte gå 3 ganger i løpet at 2 år. Jeg må høre at «jeg kan ikke hjelpe deg med det» mens andre spesialister kunne. Og nå det siste, hun glemmer å send det meg videre så jeg må purre og dermed må jeg vente til mars for MR. Noe som startet i feb 2019 blir behandlet 1 år senere. Neste gang går jeg til Volvat!

Lite tillit til pasient

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Har vært hos øre nese hals i 12år. Den tidligere legen jeg hadde viste meg respekt og forståelse for min situasjon og jeg måtte operere i øret. Men, nå føler jeg meg uvelkommen og legen skjemmer meg ut for å bare spørre om å få en så vidt en legeattest på øresmerter på et sted jeg har gått i 12år med grundig dokumentasjon på mine 12år med dårlige ører.
Følte meg rett og slett urettferdig behandlet og oppfordrer alle til å oppsøke en seriøs og godvillig lege.

Blir ikke tatt seriøst!

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Du kan forvente at du ikke kommer til å bli tatt seriøst overhodet. Legen liker å sitte å belære deg og ignorere problemet du prøver å fremstille for henne. Enten ved å rette på deg og måten du forteller det på, belære hva du sier eller kommentere vekt eller kondisjon, eller gjerne gi en gjennomgang av hvordan nesen ser ut innvendig. Når hun først begynner å undersøke deg, kan du forvente smerter i etterkant. Hun er ganske hardhent med instrumentene, samt liker å fortelle hvorvidt og hvor lite fastleger har kunnskaper om grunnlaget for å hendvise, der hun nesten virker frustrert og fortvilet om hvorfor du er hendvist i første omgang. Anbefaler å ta en annen lege hvor man kan bli tatt seriøst og slippe å komme til et sted ingen vil ta deg seriøst og belære deg for et problem de nekter er tilbakevendende problem i det hele tatt. Tilslutt ikke vær overrasket hvis legen løper til vasken før du er ute av døren, og nekter å ta deg i hånden før du drar.