Vibeke Kullberg-Marcussen

Vibeke Kullberg-Marcussen er øre-nese-hals-lege i Halden

Siste vurderinger av Vibeke Kullberg-Marcussen

Det sitter i hodet

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Har vært hos henne et par ganger. Hver gang får jeg bare beskjed at jeg må "leve med det". En annen strofe som gjentar seg er "det sitter i hodet". Alt blir bra bare man tenker litt annerledes....
Hun prøvde også å fortelle meg hvordan jeg skal drive mitt yrke. Etter at jeg forklarte det samme som henne bare i mer detalj så var det greit for "du ser ut til å vite hva du snakker om. Legen ser ut til å være livredd for hypokondere og har som utgangspunkt at alle som kommer dit er friske.

Profesjonell, imøtekommende og hjelsom

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Var hos legen for søvnutredning, og jeg møtte en profesjonell, imøtekommende og hjelpsom lege. Et hyggelig legebesøk.

Grundig og dyktig

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Har ved flere anledninger vært hos henne med datter nå 8 år. Alltid opplevd henne som høflig, grundig og ryddig. Fått den hjelp som trengs. Flink med å trygge datteren min. Har tatt seg tid med henne når hun var litt redd. Bare positive opplevelser

Profesjonell lege.

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Etter flere besøk hos denne lege har jeg kun meget positive konsultasjoner. Legen er hyggelig, hører etter, ser ikke i dataskjermen, svarer raskt på alle spørsmål, er blid og ikke minst meget hjelpsom til å få pasienten videre i hirarkiet. Kan rekomandere henne på det aller sterkeste.

Profesjonelt legekontor

Klinikk: Kullberg Øre-Nese-Hals Klinikk Skrevet

Ser at det er skrevet mye negativt i kommentarfeltene.
Etter min mening tendenserer dette mot hets og sier mer om de som har skrevet det enn de som har utført jobben sin.
Har nylig vært der og møtte en profesjonell legesekretær som utførte sin jobb punktlig.
I tillegg tok legen seg god tid og kom frem til en riktig diagnose. Hun var blid og hyggelig og lyttet til hva jeg hadde å si. Min svigersønn har også vært der og har den samme oppfatning som meg. Endret diagnose og er blitt bra. Denne legen kan anbefales på det varmeste.