Ekaterina M. Irgens

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

2001

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kirurgi Vest Telefonnummer918 58 571918 58 5 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Ekaterina M. Irgens

Dyktig lege

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Fikk utført vasectomi av Dr. Irgens. Hun tok seg god tid til å forklare hva som skulle skje. Hele prosedyren, innklusiv inngrepet, ble utført i løpet av en time. Jeg var svært nervøs i starten, men ble meget godt ivaretatt. Ble oppringt av henne dagen etter inngrepet. God oppfølging. Anbefaler gjerne henne til andre.

Den mest omtenksomme legen, men samtidlig dyktig.

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Hun er meget omtenksom. kontakter deg opp til flere ganger etter at du har vært hos henne. Helsevesnet trenger flere slike leger.
Hun tegner og forklarer, hva som vil skje og hvordan det gjøres.
Jeg har arbeidet i 8 forskjellige land, men aldri truffet slike leger noen plass.Dette var en kjækommen opplevelse for meg.

Imøtekommende og flink

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Jeg kan trygt anbefale henne. Jeg fikk fjernet en talgcyste hos henne. Hun forklarte grundig på forhånd hva dette var og hvordan det skulle gjøres. Jeg ble godt tatt vare på underveis. Det eneste jeg kjente var et stikk da hun bedøvet meg. Hun ringte meg også dagen etter og spurte hvordan det gikk. Jeg opplevde henne som veldig dyktig.

Hyggelig, flink og imøtekommende kirurg

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Fikk utført steriliseringsinngrep hos Kirurgi Vest av dr. Irgens. Fikk time på dagen. Var i utganspunktet litt nervøs, men ble godt ivaretatt fra første stund. Grundig informasjon om inngrepet i forkant. Operasjonen var raskt unnagjort og kjente kun et lite stikk i forbindelse med lokalbedøvelsen. Kunne gå på jobb igjen samme dag. Ble til og med kontaktet dagen etter for å høre hvordan det gikk. Ingen grunn til bekymring! Kan absolutt anbefales!