Ekaterina M. Irgens

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (2001)

Kirurgi Vest Telefonnummer918 58 571918 58 5 ...
Hans Tanks gate 8 5008 Bergen

Siste vurderinger av Ekaterina M. Irgens

Profesjonell og egfektiv

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Hun er virkelig profesjonell og effektiv, hyggelig og løsningsorientert. Ville absolutt anbefale henne som urolog.

Dyktig, tar seg tid og er tilgjengelig

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Ekaterina/Kirurgi Vest kan virkelig anbefales. Hun lytter og forklarer aldeles glimrende. Hun er tilgjengelig og bryr seg om pasienten. Hun tar seg god tid til samtaler og forklarer det grundig For en fantastisk dame.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Utførte vasektomi hos Ekaterina, og hun var veldig profesjonell fra første stund. Hun la mye tid inn i å sørge for at jeg var helt sikker på at inngrepet skulle gjennomføres, og også å fortelle om risiko ved dette kirurgiske inngrepet.

Selve inngrepet ble gjort uten noe smerter, med radioen på, og løs og fin samtale. Følte meg hele tiden trygg og godt ivaretatt.

Generelle inntrykk er at Ekaterina tar den tiden det trengs for at pasienten hennes skal føle seg trygg, og at tiden ikke nødvendigvis er en faktor. Ikke like vanlig andre steder kanskje?

Uansett, Ekaterina anbefales på det sterkeste.

Veien til «trygg» hygge

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Søkte opp forskjellige kliniker - valget ble kirurgi vest. Dette var svært positivt og skikkelig profesjonelt utført. Jeg følte meg trygg og ivaretatt.
Vil virkelig anbefale Ekaterina.

Takk!

Interessert og kunnskapsrik

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Dette er en dyktig lege på alle områder. Hun tar seg god tid til å lytte hva du har å si, i tillegg til å vise stor interesse. Hun stiller de riktige spørsmålene og får deg til å virke viktig istedenfor irriterende (som mange leger gjør). Hun fremstår faglig veldig solid, og tar undersøkelser nøye og på alvor. Veldig hyggelig å være hos henne, og gitt meg mye hjelp. Anbefales på det sterkeste.