Ekaterina M. Irgens

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (2001)

Kirurgi Vest Telefonnummer918 58 571918 58 5 ...
Hans Tanks gate 8 5008 Bergen

Siste vurderinger av Ekaterina M. Irgens

Ærlig og profesjonell.

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Jeg har gjennomført vasektomi her.

Ekaterina er veldig dyktig.
Hun anbefalte å tenke meg godt om på grunn av relativ ung alder.
Dette er et godt tegn da det viser at hun ikke er ute etter profitt på andres bekostning og det legger et godt grunnlag til å kunne stole på henne.
Hun gikk gjennom og forklarte i detalj hele prosedyren og hva jeg kunne forvente i etterkant.
Hun svarte på alle mine spørsmål og jeg følte meg i trygge hender hele tiden.
Risiko ble også gjennomgått slik at jeg kunne ta en veloverveid beslutning.

Ingen skjulte kostnader, og en skikkelig profesjonell behandling.

Jeg valgte lokal bedøvelse og hadde ingen smerter under operasjonen.
Etter noen timer når bedøvelsen gikk ut så var det litt ubehagelig, men det sov jeg av meg.
Kunne sikkert tatt det bort med en paracet også, men jeg er glad jeg tok fri resten av dagen.
De neste 10 dagene var jeg veldig forsiktig i bevegelsene. For hvis jeg glemte meg og løp ned trappen f.eks. så var det ubehagelig og ømt.
Etter ca. 10 dager var det som om ingenting hadde skjedd.

Hvis man har tatt denne beslutningen så er dette absolutt rett sted å gjennomføre det på.

10/10 ville snippet igjen.

Fantastisk kirurg og medmenneske

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Etter hyggelig kontakt på e-post og telefon, der alle spørsmål ble besvart utfyllende og innen kort tid, ble det etterhvert over 6 timer "under kniven" med lokalbedøvelse. 7 år gammel sterilisering (av en annen kirurg) ble reversert og prøvene i ettertid viser ingen spor fra gammelt inngrep. Resultatet er en gravid samboer, helt ubeskrivelig. Følte meg 100% trygg og godt ivaretatt både psykisk og fysisk under hele prosessen. Anbefaler denne urologen på det sterkeste, det flotteste medmenneske og den beste kirurgen jeg noensinne har møtt.

Menneskekjenner, god og jordnær.

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Tar seg god tid til å lytte på hva pasienten har på hjertet.
Kunnskapsrik og klok, jordnær og god.

I mitt tilfellet skulle jeg inn å gjøre ett inngrep (vasektomi) der jeg trodde jeg var helt trygg og sikker på min avgjørelse, men etter hun satt av mye tid til å snakke om dette her og der hun brukte tid for å bli mer kjent med meg og min bakgrunn, så fant jeg jo ut at jeg egentlig ikke hadde tenkt godt nok igjennom dette her..
I stedet for hun gjorde inngrepet og kunne ta betalt mye mer enn hun gjorde for en samtale, så tok hun heller moral og etikk foran penger, og ga meg heller gode råd og delte erfaringer for at jeg kunne fatte den rette beslutningen for min del.
Hvem vet hva som skjer i fremtiden, men pr i dag er jeg veldig glad for at jeg ikke gjennomførte inngrepet.

Hun ønsker virkelig det beste for sin pasient, og jeg vil anbefale hun på sterkeste til andre!

Dyktig!

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

Jeg hadde konsultasjon hos Ekaterina ofte fimose, noe som jeg har slitt med i mange år.

Etter gjentatte besøk hos fastlege hvor jeg flere ganger ble henvist til HUS og fikk avslag. Så jeg meg lei av all ventingen og tok saken i egne hender.

Jeg tok kontakt med Ekaterina på telefon og fikk time ganske raskt. Hun er en profesjonell lege som tar seg tid til å lytte på pasienten, forstår problemet, og kommer med beste løsning.

Hun henviste meg til riktig sted hvor jeg fikk operasjonen dekket av det offentlige. Og jeg kan aldri huske å ha hørt om en lege før som gikk å personlig leverte henvisningen til der jeg skulle.

Kommunikasjonen og oppfølgingen i ettertid har vært eksemplarisk!

Jeg gir Ekaterina min fulle anbefaling.

Førsteklasses

Klinikk: Kirurgi Vest Skrevet

I forbindelse med Prostatakreft fikk jeg strålende oppfølging og gode råd både før og etter operasjon.
God tilgjengelighet og ikke minst oppfølging i tiden mellom konsultasjoner.