Nahid Heydarpanah

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Bærum Gynekolog Telefonnummer67 48 50 0067 48 50 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Arna Clinic Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Nahid Heydarpanah er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Nahid Heydarpanah

Tar pasienten på alvor

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Jeg hadde gruet meg og utsatt gynekologtimen i flere år, pga dårlig erfaring fra en annen gynekolog som var hardhendt og nedlatende og ikke tok mine underlivsplager på alvor. Jeg søkte på nett og fant dr. Nahid Heydarpanah, tok mot til meg, ringte og fikk time på dagen. Jeg var kjempenervøs, men legen var veldig imøtekommende og vennlig, tok seg god tid, beroliget meg og tok meg virkelig på alvor! Selve undersøkelsen gikk fint, kjente ikke engang at hun tok celleprøve, noe jeg tidligere syns har vært ubehagelig. Det viser seg at plagene jeg har slitt med i flere år kan løses med en enkel operasjon, og Dr. Nahid sendte uten videre en henvisning til Bærum sykehus. Uten tvil den beste gynekologen jeg noen gang har vært hos - og den eneste jeg vil gå til igjen!

Svært dyktig, grundig og behagelig

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Dette er den beste gynekologen jeg har vært hos.
Nahid er sympatisk og ikke minst meget faglig kompetent. Hun ivaretar pasienten i en sårbar situasjon,
utrolig flink lege.

Kvitt celleforandringer med varmebehandling

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Etter å ha fått påvist celleforandringer ble jeg henvist videre til biopsi på sykehuset for nærmere undersøkelse av cellene. Prøven viste grove forandringer, og jeg ble derfor satt opp til slyngekonisering, standard prosedyre. (Inngrep hvor en del av livmorhalsen fjernes)

Det var rett før sommerferien at jeg fikk innkalling til biopsi, og timen jeg videre fikk for ble ikke før i slutten av august. Jeg følte dette var lenge å vente, i tillegg til at all lesning om eventuelle komplikasjoner i svangerskapet en konisering kan gjøre, gjorde meg urolig og trist. Denne datoen passet i tillegg veldig dårlig med tanke på en ferietur, og jeg hadde lest om mange erfaringer med voldsomme blødninger i etterkant.

Jeg leste om varmebehandlingen Dr. Nahid tilbyr, og tenkte at jeg ikke hadde noe å tape. Jeg ringte henne og fikk time kun et par dager etter. Behandlingen var omtrent smertefri og gjort på noen minutter, uten plager eller blødninger i etterkant, herlig.

Etter litt over 3 måneder var jeg tilbake for å ta en vanlig celleprøve (kunne tatt den hos fastlegen, men syns det var greit å gå til Nahid i tilfelle jeg trengte videre behandling) Testsvaret var positivt, helt normale celler!

Jeg er utrolig glad for at jeg fant ut om denne behandlingen, det var fantastisk å slippe å ta bort en del av livmorhalsen når jeg ikke måtte. Jeg håper dette blir den foretrukne behandling for alle som ikke har født, men ønsker barn, som er mitt tilfelle.

Nahid er i tillegg imøtekommende, behagelig og jeg følte meg trygg hele veien. Kan anbefale henne på det varmeste.

Det skulle vært flere som deg

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Jeg tok min andre celleprøve i oktober i fjor hos fastlegen. Da var det 3 år siden den første celleprøven, som viste normale celler. Like før jul fikk jeg brev i posten (altså 3 måneder etter celleprøvetaking hos fastlege). Der sto det at prøven viste grove celleforrandringer og at de hadde funnet irriterte celler på min første prøve også (noe de ikke hadde sett for 3 år siden...). Livet tok en helomvending og jeg ble livredd. Jeg ble sendt til biopsi for nærmere undersøkelse på sykehuset, og henvisning videre til slyngekonisering. Jeg gikk mange runder med meg selv, og helt tilfeldig fikk jeg vite om Dr. Nahid gjennom min søster som kjente noen som anbefalte henne. Da jeg la fram min nye kunnskap om varmebehandling hos fastlegen, ble jeg avfeid med at "ja det er nå ditt valg, men velger du privatklinikk og alternativ behandling, blir det vanskeligere å følge deg opp, og kontrollere deg". Jeg tenkte at jeg ikke turte å 'trosse' offentlig norsk helsevesen, og hadde bestemt meg for å la meg konisere.....helt til 7 dager før operasjonsdagen. Da tok jeg motet til meg og ringte dr. Nahid. Da fikk jeg greie på at fastlegen ikke hadde gitt meg oppriktig informasjon. Selve kontrollen etter varmebehandling er en helt vanlig celleprøve! Jeg fikk komme inn på dagen - hun var fleksibel og ordnet det slik at jeg kunne komme når jeg hadde mulighet ift flyreise osv. Jeg fikk varmebehandling samme dag som jeg egentlig skulle inn til konisering. Varmebehandlingen var over på 5min, og jeg kan med hånden på hjertet si atdette var det beste valget jeg har tatt, i ettertid. Biopsien viste cin2-3, og tre mnd etter varmebehandlingen var jeg nok en gang hos Nahid på kontroll (celleprøve som også kan tas hos fastlege). Grunnen til at jeg valgte å dra tilbake til Nahid var den tilliten jeg allerede hadde fått til henne, samt ventetiden det tar å få svar på prøvene. Nøyaktig 1 uke etter kontrollen fikk jeg svar på prøvene (midt inne i helligdager osv) - prøvene mine var helt normale og jeg var i ekstase. Dersom det hadde vist seg at jeg fremdeles hadde hatt lette forrandringer, hadde jeg fått en ny behandling, og blitt frisk. Jeg anbefaler dr Nahid på det varmeste. Jeg hadde lest så mange fine tilbakemld om henne i forkant, og etter å ha møtt henne to ganger kan jeg med hånden på hjertet si at alt stemmer. Det siste jeg sa til henne etter kontrollen var "jeg er glad for at du finnes", og det sier jeg her også. Tusen takk for at du hjalp meg gjennom denne tunge perioden, jeg er glad du finnes.

Fantastisk gynekolog

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Nahid er fantastisk på alle måter! Svært gode åpningstider med kveldsåpent, har satt av god tid til deg som pasient, lytter til problemene dine og hjelper deg! Trenger du time raskt så ordner hun det, selv på ugunstige tidspunkt. Anbefales på det varmeste!