Profilbilde av plastikkirurg Marius Solli-Nilsen

Marius Solli-Nilsen

Profilbilde av plastikkirurg Marius Solli-Nilsen
Plastikkirurg

Om

Dr Marius Solli-Nilsen er en erfaren plastikkirurg med bred kompetanse. Han startet som kirurg i 2007 ved Universitetssykehuset i Nord-Norge. Han har siden jobbet ved flere store sykehus, deriblant Rikshospitalet og Ullevål sykehus.

Marius har en allsidig bakgrunn og har erfaring med rekonstruksjoner etter brannskade og traume, avanserte brystrekonstruksjoner, og hud- og føflekkreftbehandlinger.

Siden 2011 har han fokusert på kroppsformende kirurgi etter store vekttap. Innen plastikkirurgien er dette et relativt nytt område og Marius har, gjennom sitt dedikerte arbeid, blitt en av de ledende fagpersonene innen dette feltet.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2006)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Marius Solli-Nilsen er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Marius Solli-Nilsen

Kunnskapsrik og tillitsvekkende

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Oppriktig interessert i pasientens beste. Ærlig med hva man kan forvente av resultatet.
Resultatet etter operasjonen (bodylift) var meget bra. Jeg er kjempefornøyd og vil bruke Marius til neste operasjon også.

Dyktig og vennlig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Meget fine lokaler og profesjonelle og vennlige ansatte.

Jeg har lenge hatt manboobs, noe som har plaget meg i flere år, selv med vektnedgang. Solli-Nilsen tok meg godt i mot første gangen og noen måneder senere bestemte jeg meg for å få gjort noe med det.

Operasjonen gikk veldig bra og nå begynner jeg å se resultatet etter ca 40 dager. Dette har gjort livet mitt bedre da jeg ikke trenger å «skjule» noe under klesplagg.

Jeg kan anbefale Solli-Nilsen på det sterkeste. Han er alltid tilgjengelig på telefon og gir en følelse av trygghet.

Snill lege

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Tok full buk med sying av magemuskler, samt fettsuging, ble veldig fornøyd. Marius er hyggelig og trygg. Han laget en fantastisk fin navle på meg, tør å påstå at det er den fineste navlen jeg har sett (som er operert), den ser ikke operert ut! Marius er i tillegg en meget stødig kirurg, både snitt og sying er helt symmetrisk og særdeles pent utført.

Innovativ, Teknisk flink og Empatisk

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg tok et seteløft hos Hans Marius. Var i en litt annerledes situasjon som følge av at jeg forstørret rumpen med kroppseget fett som 18- åring. Hadde problemer med å sitte i ti år etter da den veide veldig mye. Hadde egentlig bestemt meg for å aldri operere igjen, men da problemet gikk utover jobb begynte jeg å lete etter løsninger. Da det ikke er mulig å fettsuge rumpen uten å få løs hud, gikk jeg for et seteløft.

Under konsultasjonen gir han ærlige tilbakemeldinger om hva som kan gjøres, samtidig som han fokuserer positivt på det som er positivt med kroppen din. Jeg gikk ut av kontoret med mer selvtillit enn jeg hadde da jeg kom inn. Han fortalte meg at jeg kunne ta en operasjon, men at jeg også kunne velge å ikke gjøre det. Dette gjorde at jeg fikk tenkt meg om i ett par måneder til om hva jeg virkelig ville. Samtidig skjønte jeg at han er en kirurg som setter pasienten først og som ikke opererer bare for å operere. Da jeg bestemte meg for operasjon hadde jeg tenkt meg om lenge og var veldig trygg på valget mitt.

Etter operasjonen oppdaget jeg ett lite sår langs arrlinjen en helg og sendte bilder. Jeg forventet ikke at han skulle svare en dag man har fri, men fikk svar umiddelbart. Syntes det var stressende å ha åpent sår, men han var positiv til at det ville leges fort. Den positiviteten gjorde at jeg ble veldig rolig og såret mitt kom seg fort med behandlingen han satt meg på.

Videre er han detaljorientert og innovativ. Han bruker en teknikk hvor han kan legge inn noe av det som fjernes under seteløftet i rumpen for at den ikke skal bli flat. Han ser hele bildet og tilpasser operasjonen til din kropp og dine ønsker. Man føler seg også trygg på at han vet hvor grensen går i hva som kan la seg utføres og ikke. Anbefales på det sterkeste hvis du leter etter en kirurg som er spesialisert i kroppsformende kirurgi.

Topp, moderne og i Verdensklasse KVALITET.

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Dr. Marius Solli-Nilsen har gitt meg en del av meg selv tilbake.Han hadde løsningen i det første møte vi hadde med empati og ett klart syn på det jeg strev med i flere år hvor jeg oppsøkte flere kirurger og klinikker for min løse og slappe hud etter graviditeter og vekt nedgang.Jeg må være ærlig si at resultatet overgår det jeg kunne se for meg eller håpe på.Dette er en klinikk i Verdensklasse både hvordan du blir møtt og i selve arbeidet de utfører, de er oppdaterte, innovative og omtenksomme. Anbefaler på det sterkeste DENNE klinikken.Jeg har vært hos andre klinikker og angrer på det.Jeg skulle ønske Cosmo klinikk var min første for da hadde jeg spart meg for penger, stress og dårlig utførelse av operasjon.Jeg gir COSMO KLINIKK Topp karakter på alt som kan gis karakterer på,-kvinne 43år