Profilbilde av plastikkirurg Marius Solli-Nilsen

Marius Solli-Nilsen

Profilbilde av plastikkirurg Marius Solli-Nilsen
Plastikkirurg

Om

Dr Marius Solli-Nilsen er en erfaren plastikkirurg med bred kompetanse. Han startet som kirurg i 2007 ved Universitetssykehuset i Nord-Norge. Han har siden jobbet ved flere store sykehus, deriblant Rikshospitalet og Ullevål sykehus.

Marius har en allsidig bakgrunn og har erfaring med rekonstruksjoner etter brannskade og traume, avanserte brystrekonstruksjoner, og hud- og føflekkreftbehandlinger.

Siden 2011 har han fokusert på kroppsformende kirurgi etter store vekttap. Innen plastikkirurgien er dette et relativt nytt område og Marius har, gjennom sitt dedikerte arbeid, blitt en av de ledende fagpersonene innen dette feltet.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2006)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Marius Solli-Nilsen er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Marius Solli-Nilsen

Det beste valget for meg - en veldig fin prosess fra A til Å

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg fikk utført bukplastikk med sammensying av magemuskler hos Marius Solli Nilsen ved Cosmo clinic. Jeg var hos andre klinikker først, men etter konsultasjonen hos Solli-Nilsen, var jeg ikke i tvil. Der en annen klinikk var opptatt av å gjøre mindre enn det som kanskje var nødvendig, for å få ned prisen, var Solli-Nilsen tydelig på hva som burde gjøres for å få et godt resultat. Jeg syns dessuten han var veldig behagelig og ålreit å prate med; jeg opplevde at han tok seg tid til å lytte til de bekymringene jeg hadde, og og jeg endte opp med å velge Solli-Nilsen og Cosmo clinic. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde. Jeg var veldig nervøs i forkant av narkosen og ble møtt med forståelse og tålmodighet hele veien; både av Solli-Nilsen, sykepleier og sekretær. Jeg fikk svar på alle spørsmål jeg hadde underveis og til og med mens jeg lå og ventet på å bli lagt i narkose. At jeg kunne kontakte Solli-Nilsen i etterkant av operasjonen, på sms, for eksempel, syns jeg også var trygt og fint. Også prosessen etter operasjonen gikk fint; jeg var til etterkontroll og fikk dessuten korrigert deler av arret i etterkant. I dag er jeg veldig glad for at jeg valgte å utføre bukplastikk hos nettopp Solli-Nilsen. Skal jeg noen gang gjøre noe annet, er jeg ikke i tvil om hvilken klinikk og kirurg jeg velger. Jeg har også anbefalt stedet og Solli-Nilsen til venner. Det eneste jeg angrer på, er at jeg ventet så lenge med å gjøre det. Hadde jeg visst at det fantes kirurger som Solli-Nilsen der ute, hadde jeg nok utført dette for mange år siden.

Beste avgjørelsen jeg har tatt!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Veldig fornøyd med resultatet. Jeg tok full bukplastikk med lokalisert fettsuging pga Diastase (Delte magemuskler). Etter 2 barn med keisersnitt og 4 år senere var magen min stor og huden hang lav. Jeg er slank fra før men uansett hvor mye jeg trente og hvor sunt jeg spiste var buken svak og jeg så ut som jeg var 4 måneder gravid.
Etter en lang vurdering besøkte jeg Marius og ble enige om behandlingen.
Han lyttet godt og skjønte med engang hva jeg ville.
Jeg følgte med trygg hele veien, han forklarte alt veldig tydelig og var alltid tilgjengelig da jeg lurte på noe.
Andre personell og intensiv sykepleiere var også kjempedyktige og tok vare på meg.
Jeg er happy and mye mer komfortabel i min egen kropp og nærme six pack 😁.
7 mnd senere er fortsatt Marius og jeg i kontakt og jeg får tips og gode råd om arrbehandling.

Takk for en fantastisk service og fint arbeid.

Trygg og perfeksjonistisk resultat

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg hadde på forhånd gjort mine undersøkelser inne på ulike forumer hvor Solli- Nilsen var meget varmt anbefalt av veldig mange. Da dette var kirurgen som ble nevnt oftest var det naturlig for meg å bestille en konsultasjon hos han på Cosmo Clinic. Jeg har tidligere tatt brystløft med silikon hos en annen kirurg hvor jeg ikke ble fornøyd med resultatet- så mitt fokus var at kirurgen jeg valgte teknisk skulle levere fantastiske resultater.

Jeg har hatt en vektnedgang på 39 kg totalt med overflødig hud på både mage, rygg og midje. Dette har vært et stort kompleks for meg- og derfor jeg ønsket å gjøre noe med det.

Jeg møtte på klinikken til avtalt tid og ble møtt av hyggelige resepsjonister og må bare nevne at det er et flott og moderne lokale. Jeg hadde en lang samtale med Marius hvor han ble bombardert med spørsmål fra meg. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og Marius tok opp ulike ting innenfor sitt fag slik at jeg var velinformert. Han tok seg god tid og jeg opplevde at han hadde stor forståelse for min situasjon. Han anbefalte meg en bodylift og viste meg hvordan det ville komme til å se ut på min kropp. Han viste meg også før og etter bilder på tilsvarende operasjoner samt viste hvordan jeg kunne forvente at det så ut. Marius ba meg tenke litt på valget og nevnte at jeg kunne bestille ny time til en konsultasjon dersom jeg hadde flere spørsmål. Jeg valgte å booke en time etterhvert og alt av papirarbeidet med informasjon, medisiner ol. Ble utsendt relativt raskt.

Operasjonssdagen kom og jeg ble møtt av både Marius, sykepleiere og anestesilegen. Jeg ble operert og overnattet der til dagen etter før jeg ble hentet. Ble veldig godt tatt vare på etter operasjonen. Marius var også tilgjengelig på mobil til enhver tid dersom jeg hadde spørsmål underveis. Fikk svar raskt selvom det var på kvelden eller i helgene. Jeg opplevde det som meget trygt at jeg bare kunne sende melding eller ringe han når enn jeg følte for det- og svar på mine spørsmål fikk jeg veldig raskt. Jeg var til å begynne med til flere kontroller rett og slett fordi jeg ikke ville bytte tape og slikt selv. Det er egentlig en veldig enkel sak, men følte meg mye tryggere når kirurgen gjorde det (selvom jeg uproblematisk kunne fått det til selv). Dersom jeg trengte mer smertestillende så ordnet han resept raskt- så det var jeg veldig glad for.

Nå har det gått 3 mnd. etter operasjonen og resultatet er MYE bedre enn hva jeg kunne drømme om. Har fått selvtilliten tilbake og jeg er veldig imponert over arrene (taper fremdeles).

Jeg kan rett og slett ikke få rost han nok for resultatene og jeg er veldig takknemlig for det flotte arbeidet han har utført og jeg føler meg veldig godt ivaretatt.

Dersom du ønsker det beste resultatet og en forståelsesfull lege så kan jeg sterkt anbefale Marius Solli- Nilsen og hjelpepersonellet på Cosmo Clinic. Her får en heldigvis i både pose og sekk. Ingen over- og ingen ved siden av.

Tusen takk til Marius og hjelpepersonellet på Cosmo clinic. Jeg kan ikke uttrykke nok hvor takknemlig jeg er for hjelpen.

Veldig dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Har operert øvre ryggløft og fettsuging av flanker av Marius Solli-Nilsen. Jeg kunne ikke vært mere fornøyd. Han er veldig dyktig og flink i det han driver med. Anbefaler han på det sterkeste. Skal jeg operere mere er det ikke tvil om hvem jeg skal velge.

Sympatisk og dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg har tatt bukplastikk med flanker hos Marius og er så fornøyd. Han oppleves så behagelig og trygg på det han skal gjøre og det smitter over på meg som pasient. Jeg følte meg derfor både ivaretatt og trygg både før, under og etter operasjonen. Han er åpenbart kunnskapsrik, nøye og en svært dyktig kirurg. Noe jeg kan se på resultatet mitt.
Hvis jeg kommer til å ta flere operasjoner vil valget av kirurg bli veldig enkelt.