Profilbilde av gynekolog Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Profilbilde av gynekolog Anne Ragnhild Kjus Skomedal
Gynekolog

Om

Hjelper til med de fleste gynekologiske problemstillinger, knyttet til både fertilitet og annet. Først utdannet som sykepleier, så gynekolog.

I spesialistutdanningen fikk jeg erfaring med de parene som sliter med å bli gravide eller som opplever gjentatte spontanaborter. Jeg kjente at det var noe jeg brant for og gjerne ville jobbe mer med.

Det er viktig for meg at pasientene opplever at de har fått god faglig behandling, men like mye at de har følt seg møtt. Jeg blir spesielt glad når pasienter som har gruet seg lenge, takker for hjelpen og sier at det ikke var så ille i det hele tatt.

Noe av det mest givende i arbeidet er å møte så mange forskjellige mennesker i forskjellige situasjoner – fra lykkelige gravide til postmenopausale damer med redsel for kreft. Jeg må hele tiden omstille meg, og gjør det jeg kan for å holde meg oppdatert på prosedyrer og fag.

Jeg tar i mot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2008)

Anne Ragnhild Kjus Skomedal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Flink lege, flott klinikk

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Rolig, sympatisk og flink lege som ga nok informasjon underveis, ga meg tid til å tenke igjennom mine alternativer og som gjennomførte undersøkelsene på en skånsom måte. Kan absolutt anbefale denne legen.

Rolig og behagelig

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legebesøket. Rolig og oppmerksom lege. Undersøkelsen var ingenting å grue seg for og hun var flink til å forklare underveis.

Hyggelig og flink!

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Kjempe hyggelig og flink gynekolog! Hadde en veldig positiv opplevelse hos henne da jeg hadde gruet meg veldig på forhånd. Smiler å forklarer gjennom undersøkelsen hva hun gjør. Lett å snakke med. Anbefaler henne virkelig videre!

Hyggelig, vennlig og flink!

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

En lege som får deg til å føle deg tatt på alvor. Helt tydelig at hun også er utdannet sykepleier med hennes varme utstråling. Anbefales!

Medicus, Majorstuen

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Imøtekommende og blid gynekolog. Forklarte alt hun gjorde - og hun tok seg god tid til mine spørsmål og bekymringer rundt barnløshet. Følte jeg ble sett og hørt. Vil anbefale på det varmeste.