Profilbilde av plastikkirurg Alexander Vigen

Alexander Vigen

Profilbilde av plastikkirurg Alexander Vigen
Plastikkirurg

Om

Dr. Alexander Vigen er overlege med PhD og spesialist innen plastikkirurgi. Han har lang erfaring med brystkirurgi, ansiktskirurgi og kroppsformende kirurgi. Spesialområdene hans inkluderer estetisk brystkirurgi, bukplastikk etter vekttap eller fødsler, fettsuging og fettransplantasjon, samt øyelokkirurgi og ansiktsløft.

Dr. Vigen har jobbet som plastikkirurg siden 2011 og har vært overlege siden 2016. Han reiser jevnlig til kurs og konferanser rundt om i verden og er medlem av ISAPS (International Society for Aesthetic Plastic Surgery). Han har også fått internasjonal erfaring ved opphold hos kjente plastikkirurger.

Dr. Vigen er opptatt av å kombinere plastikkirurgi og kosmetisk medisin for best mulig resultat for pasientene. Han er sertifisert for Restylane, har deltatt på flere internasjonale kongresser, og har også vært foredragsholder på internasjonale plastikkirurgikongresser. Han har utdannelse fra NTNU og har jobbet ved sykehus i Norge og privatklinikker.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2008)

IbsenSykehuset Gjøvik Telefonnummer962 04 000962 04 0 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik
Alexander Vigen er plastikkirurg i Oslo og Gjøvik

Siste vurderinger av Alexander Vigen

trygg og kunnskapsrik kirurg

Klinikk: Estetisk Hudklinikk Nordstrand Skrevet

operasjonen gjelder brystforstørrelse med proteser under muskel .Fra første møte med Dr Vigen følte jeg meg trygg . jeg har vært på flere konsultasjoner med andre kirurger som ikke har gitt meg hverken trygghet eller følsen av at de skjønner hva jeg er ute etter av sluttresultat . så var naturlig skeptisk på mitt første møte. men det hadde jeg ingen grunn til . trengte ikke si mange ord før han igrunn fortalte meg akkurat det jeg trengte og høre , i tillegg klarte han og gjøre meg så trygg på sin kunnskap at jeg egentlig overlot det til han som hadde peil . noe jeg er så glad for at jeg gjorde , resultatet ble så mye bedre en forventet . det ble akkurat som jeg ville og jeg er super fornøyd . jeg har aldri klart og se meg i speilet naken og etter operasjonen så kunne jeg det og jeg gråt av glede da jeg så resultatet . oppfølgingen både i forkant og i etterkant av både kirurg og jentene som tok vare på meg der inne har vært helt super også . de har virkelig passet på og vært der når jeg har lurt på den minste ting . anestesilegen var også forøvrig kjempe morsom og fikk meg til og slappe totalt av . kommer absolutt til og bruke dem igjen ved neste anledning og anbefaller de på det sterkeste .

Trygghet og dyktig lege

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Hadde Øyelokk operasjon og fikk en super oppfølging i fra første stund, trygghet under operasjon og god oppfølging på telefon i dagene etter.
Alexsander og klinikken anbefales på alle måter, og ikke minst resultatet ble meget bra.

Greit, men ikke helt som forventet

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Veldig hyggelig kirurg og ansatte, men resultatet ble ikke helt som forventet. Jeg ville anbefalt å gå på konsultasjon til andre kirurger som har mer erfaring.

Superfornøyd

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Jeg har fått utført bukplastikk, armplastikk, fullt ansiktsløft og brystløft. Fra første møte med dr. Alexander Vigen har jeg følt meg godt ivaretatt og opplevd han som imøtekommende og han har tatt mine ønsker på alvor. Han er nøye, tar yrket sitt på alvor, profesjonell og gir veldig god oppfølging i etterkant av operasjoner. Han er lett å snakke med, empatisk og får deg til å føle deg trygg.

Jeg føler meg godt imottatt og ivaretatt av sykepleiere, anestesileger og andre ansatte ved klinikken.

Jeg har fått resultater som jeg ikke turte å drømme om!

Anbefaler klinikken på det varmeste. Om jeg skulle utført flese kosmetiske inngrep, går jeg tilbake til Nordstrandklinikken.

Resultatet ble bedre enn hva jeg hadde drømt om

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Alle ansatte ved Nordstrandklinikken er veldig hyggelige, profesjonelle og dyktige. Alexander som utførte et brystløft på meg, er en ekstremt dyktig kirurg og forklarte nøye flere ganger hva som skulle skje både før, under og etter operasjonen. Resultatet var mer enn jeg hadde håpet på, og har aldri angret en dag. Må også få gi ros til sykepleiere, anestesisykepleier og resepsjonisten som tok veldig godt vare på meg gjennom hele prosessen.