Alf Tore Aas

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1993)

IbsenSykehuset Gjøvik Telefonnummer962 04 000962 04 0 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik
Alf Tore Aas er plastikkirurg i Gjøvik og Porsgrunn

Siste vurderinger av Alf Tore Aas

Lite pent resultat etter brystreduksjon

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Misfornøyd med resultatet, stygge klumpete arr på begge sider. (under armene) Ubehagelig følelse. Kjenner klumpene ved all aktivitet av armer. Brystvortene er ikke symmetrisk. Har en grop under venstre bryst på størrelse med drue.
Da jeg påpekte det under oppfølging/kontroll fikk jeg beskjed om å slanke meg. (Har normal BMI, bruker størrelse 40) Det har ikke bedret seg ,plager meg slik at jeg vurderer å korrigere det.

Profesjonell, dyktig og godlynnet

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Ble mottatt meget profesjonelt og fikk umiddelbart en følelse av å bli tatt på alvor for plagene mine.
Hadde brystreduksjon og er veldig fornøyd med resultatet. Tok ikke for mye, ikke for lite, helt perfekt i forhold til min kropp.
Jeg kan bare anbefale denne plastikkkirurgen på den varmeste for alle som søker en dyktig og rutinert kirurg men en godmodig måte å være på.

Arrogant, mangel på empati og dårlig holdning

Klinikk: Kikkhull og Fedmekirurgi AS Skrevet

Første inntrykket var overraskende, men i etterkant har det vist seg at dette var klart og tydelig et "løpende bånd" lege. Det var veldig klart at her var man bare en av mange som skulle opereres - og "quick fix".

Etter to mislykkede behandlinger, godtok ikke Aas tilbakemelding og ei heller konstruktiv kritikk. Kom med argumenter som at det var pasientens "feil" og attpåtil dårlig oppfølging ved to store inngrep.
Ingen ønske om å følge opp, her var han ferdig med sitt da han forlot operasjonsrommet.

Mangel på empati og null forståelse.