Natalia Aresvik

Natalia Aresvik er indremedisiner i Asker

Siste vurderinger av Natalia Aresvik

NATALYA ARSEVIK

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

I dag besøkte jeg en fantastisk lege NATALYA ARSEVIK.
Jeg er veldig fornøyd med mottakelsen, NATALYA ARSEVIK er en ekte profesjonell innen sitt felt. Jeg anbefaler denne fantastiske legen til alle.
Det er veldig bra at det finnes så flinke leger i Norge.
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Dyktig, tydelig og medmenneskelig

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Dr. Aresvik ser hele deg. Hun stiller spørsmål, lytter, analyserer og forklarer. Hun tar seg tid til å finne riktig diagnose, riktig behandling og selv om hun sitter på fagkompetansen er hun også lyttende og åpen for innspill slik at du ikke føler deg overkjørt. Hun virker veldig oppdatert på det nyeste innen medisinfaget. Å komme fra en fastlege som ikke har tid eller motivasjon til en lege som dette er rett og slett nydelig. Anbefaler Dr. Aresvik på det varmeste. Spesielt for plager knyttet til hormoner og/eller fordøyelse. Hun ser som sagt hele deg og er da også god på å se symptomer i sammenheng. Ikke nøl med å bestille time. Verdt hver krone!

Medmenneskelig!

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Lik situasjon som en annen vurdering her. Var der med min mor (80 år). Hun hadde mange plager og symptomer og vi hadde et inntrykk av at fastlegen hennes hadde gitt henne opp.
Natalia var/er genuint opptatt av å hjelpe og tenkte i helt nye og andre baner enn fastlege og sykehus.
Hun var så mild og god mot min mor at jeg hadde problemer med å ikke gråte (var med inn under konsultasjonen).
Natalia sa hva hun trodde var problemet var, men ville ta blodprøver for å understøtte diagnosen. Etter noen dager fikk min mor beskjed om at blodprøvene viste at hun hadde den diagnosen Natalia tenkte på. Min mor fikk 3 typer medisin som skulle tas som en kur. Hun har siden vært frisk og ok har en mye bedre livskvalitet. Takk Natalia!

Meget oppdatert lege

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Anbefaler Dr. Aresvik når det gjelder hormoner/ stoffskifte / menopause. Må være en av de mest oppdaterte legene i Norge på feltet. Tenker helhetlig og analytisk og følger godt med i hva som skjer også internasjonalt
Hele senteret fungerer veldig bra

Trygg og meget kunnskapsrik

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Natalie er trygg og kunnskapsrik . Hun bryr seg helhjertelig om deg som pasient. Hun tenker helhetlig noe som er veldig viktig for meg. Hun ser hele deg. Hun stiller spørsmål , lytter og forklarer godt. Er nøye I sine vurderinger og det føles godt og trygt å være hennes pasient.