Birgit Leikanger Eichstetter

Autorisasjon (1993)

Siste vurderinger av Birgit Leikanger Eichstetter

Lite interessert

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Jeg må dessverre si at jeg opplevde henne som lite interessert. Hun virket sint på meg og jeg forstod ikke hvorfor. Hun hadde dårlig tid så timen varte under 10 minutter, så hun sa at jeg kunne ringe henne hvis jeg hadde noen spørsmål. Det satte jeg pris på siden timen (som kostet svært mye) ble så kort.
En ukes tid etter ringte jeg henne og spurte om noe hun hadde foreslått at jeg skulle gjøre. Jeg forstod det ikke helt. Da svarte hun at hun ikke kunne hjelpe meg mer og sa at jeg ikke skulle bestille flere timer. Så ønsket hun meg lykke til og la på røret.
Jeg skjønner ikke den dag i dag hva jeg gjorde feil.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Dr.Eichstetter er tilstedeværende, god til å lytte og aktivt stille gode spørsmål og komme med gode øvelser. Oppmerksomhetstrening er en av øvelsene som har fungert for meg og hjulpet meg å komme ut av depresjonen. Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik og løsningsorientert

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Birgit møter deg med ydmyk forståelse og stor vilje og evne til å hjelpe akkurat deg. Hun er opptatt av å få deg fremover og at du handler. Det gir god mestringsfølelse og selvtilliten øker. Jeg kan anbefale henne på det varmeste .