Anne Lind

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2007)

Anne Lind er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lind

Dukket ikke opp til timen

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Venta i 30 min utenfor kontoret, men ingen kom. Legen var ikke der og jeg fikk ingen beskjed om hvorfor eller når de kom. Ingen tilgjengelige nummere å ringe heller så hit ønsker jeg ikke å komme tilbake!

Lite empatisk, kommer ikke tilbake

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Gynekologen var ikke spesielt empatisk under konsultasjonen. Jeg hadde noen bekymringer og spørsmål angående min behandling, og jeg følte meg nødt til å stille mange spørsmål for å få informasjonen jeg trengte. Dette var frustrerende for meg, da jeg hadde håpet at du som fagperson ville være mer proaktiv med å dele viktig informasjon. Kommer ikke tilbake.

Kommer ikke tilbake

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Jeg hadde time hos Dr Lind for leden hvor jeg tok en kontroll celleprøve etter at celleforandringene ble påvist etter biopsi.
Dr Lind utfører og tar de prøvene som må utføres men ingenting utenom det.
Under visitten ga jeg utrykk for behov for ytterligere informasjon og kanskje også beroligende ord. Jeg føler ikke at jeg ble møtt med empati.
Jeg mener også at mine medisinske spørsmål ikke ble besvart. Når man er spesialist i gynekologi forventer man at spesialisten klarer å tenke utenfor boksen og interesserer seg for faget sitt.Kanskje vise til statistikk, resultater, nyeste retningslinjer?
Mine prøvesvar ble dessuten sendt to ganger på en fredag kveld og biopsi resultatene på en lørdag hvor kontakt med fagpersonen er begrenset.
Jeg må ærlig si at jeg ikke kommer tilbake

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Fantastisk flink gynekolog. Hun er trygg, tydelig og forståelsesfull. Flotte lokaler og hele opplevelsen gir et generelt inntrykk av en høykvalitets-oppfølging.
Jeg likte spesielt godt at hun var observant, selvsikker og rolig under en prosedyre som var svært stressende for meg. Flott lege, dette blir min faste gynekolog fremover. Kan absolutt anbefales!

Trygg og behagelig

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Hadde en utrolig fin opplevelse hos gynekolog Anne Lind. Hun var rolig, behagelig, og fremsto svært dyktig og profesjonell.
Lokalene bar preg av en hyggelig og rolig atmosfære. Dette er en gynekolog jeg uten tvil kommer til å anbefale videre!