Anne Lind

Anne Lind er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lind

Trygg og hyggelig

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Veldig god opplevelse begge gangene vi har vært hos Anne. Hun er utrolig hyggelig og blid, og vi følte oss veldig ivaretatt og hun er svært kompetent. Kan virkelig anbefales!

Imøtekommende og effektiv

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Jeg har vært hos mange leger og gynekologer tidligere, og synes det var en veldig positiv opplevelse å møte Anne Lind. Hun var imøtekommende og hyggelig, og satte seg raskt inn i situasjonen min. Jeg følte meg trygg og ivaretatt, og går gjerne til henne igjen. Det var også veldig lett å bestille time.

Uinterressert og kald

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Har vært hos dr. Anne, opplevde henne som kald, uinteressert og noe frekk og nedlatende når hun pratet til meg. Drar ikke der igjen.

Dårlig på kommunikasjon

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Opplevde ikke å få nok informasjon rundt behandlingen hun anbefalte for mine problemer, og følte meg usikker.

Hun framsto uinteressert og fortalte lite. Jeg måtte stille mye spørsmål selv for å forstå.

Jeg opplevde at hun ikke hørte etter da jeg forklarte at jeg ikke ønsker barn, og følte dette valget ikke ble tatt på alvor.

Kommer ikke til å dra tilbake.

Trygg og god opplevelse

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine besøk hos Dr Anne Lind. Etter to spontanaborter ønsket jeg tett oppfølgning første 12 ukene dette svangerskapet. Jeg har nå vært hos Anne 6 ganger og har hver gang følt meg trygg ved å få svar på alle spørsmål jeg lurer på og få en følelse at hun bryr seg. Har anbefalt hun til alle venninner og kommer til å bruke hun som fast gynekolog fremover.