Anne Lind

Anne Lind er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lind

Trygg og god opplevelse

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine besøk hos Dr Anne Lind. Etter to spontanaborter ønsket jeg tett oppfølgning første 12 ukene dette svangerskapet. Jeg har nå vært hos Anne 6 ganger og har hver gang følt meg trygg ved å få svar på alle spørsmål jeg lurer på og få en følelse at hun bryr seg. Har anbefalt hun til alle venninner og kommer til å bruke hun som fast gynekolog fremover.

Kald og uinteressert

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Var hos Anne lind for noen år tilbake for 3Dultralyd majorstuaklinnikken. Hun forklarte ikke gjennom undersøkelsen samt nedlatende i tonen og uinteressert . Velger ikke å dra dit igjen.

Ikke fornøyd med 3D opplevelsen

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Vi var på 3D ultralyd idag hos Anne Lind og vi var ikke var fornøyd idet heletatt. Hun pratet så vidt gjennom samtalen, og vi fikk så lite informasjon. Vi var på Oslo jordmor og ultralydklinikk for å vite kjønn for noen uker siden og det var definitivt den beste plassen vi dro til. Og den ligger også på Majorstua. Hun pratet så mye og var så blid og glad. Vi tenkte vi drar til denne i og med at det var litt billigere, men annbefaler dere heller å gi litt ekstra og ha bedre opplevelse.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

jeg var hos Anne-lind for 3D bilder, må si jeg er utrolig fornøyd.
Jeg følte meg veldig trygg, fikk svar på alt jeg lurte på.
Hun blir nok min faste gynekolog fremover.
Veldig fint lokale er det også.
Har vært hos utrolig mange forskjellige men aldri følt at jeg har fått den behandlingen jeg fikk hos henne :)

Empatisk og kunnskapsrik

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Hadde aldri trodd at jeg skulle skrive at besøk hos gynekologen var en god opplevelse. Har alltid vært litt nervøs for å gå til gynekolog. Denne legen er en empatisk og trygg lege som vet hva hun driver med. Følte også at hun brukte god tid og svarte på alle spørsmålene mine. Jeg følte meg hørt og forstått. Kommer helt klart tilbake neste gang jeg trenger gynekolog! Anbefales!!