Azita Mahmoudan

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2016)

Dr.Dropin Telefonnummer24 07 77 0124 07 77 ...
Sørkedalsveien 8 0369 Oslo
Medi3 - Ålesund Telefonnummer70 11 70 0070 11 70 ...
Kongens gate 11 6002 Ålesund
Azita Mahmoudan er gynekolog i Oslo og Ålesund

Siste vurderinger av Azita Mahmoudan

Helt fantastisk!

Klinikk: Dr.Dropin Skrevet

Vi har gått til Dr. Azita i prøveperioden og i graviditeten. Har utført skylling av egglederne, vært på flere kontroller og tatt celleprøve hos Dr. Azita. Hun har vært helt fantastisk hele veien. Kunnskapsrik, empatisk og svært dyktig. Anbefaler henne på det varmeste!

Dyktig og forståelsesfull

Klinikk: Medi3 - Ålesund Skrevet

Jeg hadde grudd meg lenge til å ta celleprøve, men Azita var utrolig forståelsesfull og forsiktig. Det gjorde mye mindre vondt enn det bruker, og hun kommuniserte godt gjennom hele undersøkelsen. Jeg følte meg godt ivaretatt, og kommer absolutt til å ta turen tilbake neste gang jeg skal ta celleprøve. Unner alle å ha tilgang til en så dyktig gynekolog.

Gynekolog som er dyktig i faget, profesjonell og ser deg og lytter til deg og dine behov.

Klinikk: Dr.Dropin Skrevet

Begynte hos Dr Azita etter å ha gått til flere gynekologer som verken tok meg på alvor eller så meg og mitt problem. Hadde til da prøvd 1,5 år uten å bli gravid, fikk heller ikke riktig behandling eller oppfølging. Helt oppgitt og desperat fikk jeg Dr Azita anbefalt av en kollega, og jeg har aldri angret siden! En rolig, kjærlig og profesjonell gynekolog, som alltid tar meg imot med et smil, gir meg håp og kommer alltid med positive ord. En som sjeldent er forsinket. En gynekolog som ikke nøler med behandlingsplanen. Funker ikke en medisin/behandling, går hun raskt over på neste plan. Etter å ha gått hos henne, har jeg endelig blitt gravid naturlig. Jeg kunne ikke fått en bedre gynekolog! Jeg kommer til å fortsette hos henne videre i svangerskapet for kontroller.
Anbefaler henne virkelig til dere som ønsker å bli sett, hørt og tatt på alvor :)

Kunnskapsrik og empatisk

Klinikk: Dr.Dropin Skrevet

Kom for å skifte spiral og få råd i forhold til prevensjon da jeg lurte på om jeg hadde bivirkninger av hormonspiral. Dr. Azita Mahmoudan møtte meg med varme og trygghet da jeg var litt engstelig på grunn av tidligere opplevelser. Hun forklarte godt om hvordan kroppen responderer på ulike prevensjonsmidler. Fremsto intuitiv ovenfor hva jeg trengte av støtte. Beste opplevelsen jeg har hatt hos en gynekolog. Anbefales til alle som ønsker en flink gynekolog og et empatisk medmenneske.

Trygg, kunnskapsrik og veldig hyggelig

Klinikk: Dr.Dropin Skrevet

Azita Mahmoudan er en svært flink og kunnskapsrik gynekolog som tar vare på pasientene sine. Hun lytter, forklarer og beroliger.