Kenneth Chiu

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2008)

Asteta Clinic Telefonnummer22 02 60 6022 02 60 ...
Gullhaugveien 1 0484 Oslo
Kenneth Chiu er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Kenneth Chiu

Trygg!

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Alltid flink til å gi god forklaring alt jeg lurte på. Jeg følte meg så trygg siden han klarte å få meg avslappende før operasjonen. Da jeg våknet etter operasjonen kom han og sjekket om alt er bra med meg.
Han svarer alltid til meg på SMS til og med helger og ferie!
Han er en god plastikkirurgi.👏🏼

Utrolig dyktig

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg opererte nesen min hos Kenneth i 2020, og har vært fornøyd fra start til slutt. Jeg trodde aldri at prosessen skulle bli så årleit og ikke minst smertefri. Det er merkbart at Kenneth er utrolig dyktig på neseplastikk. Resultatet er bedre og mer diskré enn jeg kunne forestilt meg. Jeg kan anbefale Kenneth til alle som vurderer neseplastikk.

Trygg og dyktig i sitt arbeid.

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Ønsker å takke Dr. Chiu for et strålende resultat, og ikke minst en trygg opplevelse da inngrepet ble gjort i lokalbedøvelse. Buccal fat pad fjerning gir et slankere og mer definert ansikt, og gjennomføres hos Dr. Chiu med presisjon! Anbefales på det varmeste.

Fantastisk

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Fikk nesen operert hos Kenneth Chiu, meget fornøyd. Han er veldig dyktig og nøye, lyttet godt til ønsker og vi ble enige ned en gang om hva som skulle gjøres. Ingen komplikasjoner. God oppfølgning. Anbefales på det sterkeste!

Kunnskaps rik og forståelsesfull

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg har i mange år slitt etter en mindre vellykket nese oprasjon gjort igjennom det offentlige.
Så føltes trygt og godt å få komme til en lege som «så» meg og mine problemer. Gav meg en god vurdering, samtidig gikk igjennom ting som kan gå galt v en ny nese oprasjon.
Fikk beskjed om å tenke godt igjennom dette, og ta kontakt igjen hvis jeg fremdeles ønsket dette. Tok kontakt igjen etter noen mnd. Og satt dato for operasjonen.
Jeg er overlykkelig nå for at jeg gjorde det. Tusen takk for en utrolig opplevelse å kunne våkne hver morgen og puste godt med nesen ❣️