Kenneth Chiu

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2008)

Asteta Clinic Telefonnummer22 02 60 6022 02 60 ...
Gullhaugveien 1 0484 Oslo
Kenneth Chiu er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Kenneth Chiu

Følte meg trygg og ivaretatt

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg byttet mine brystproteser hos Aleris Colosseum. Jeg var spent og gruet meg nok litt. Derfor var det så betryggende å bli møtt med omsorg og forståelse fra jeg gikk inn døren og til jeg gikk ut. Jeg kan ikke få gitt min kirurg Kenneth Chiu nok skryt. Han gjorde at jeg følte meg trygg og ivaretatt, helt fra den første konsultasjonen og til jeg var ferdig operert. Min opplevelse var at han virkelig brydde seg. Det samme kan jeg si om anestesisykepleieren og operasjonssykepleieren. De var blide, omtenksomme og fulle av humor. Det gjorde at jeg klarte å slappe av, for man føler seg litt liten i en slik situasjon. Til og med når jeg måtte sende en melding til kirurgen i helg, fikk jeg svar øyeblikket etter jeg sendte. Det er virkelig service og omtanke for pasienten. Resultatet ser også veldig bra ut😊 Anbefaler Kenneth Chui på det sterkeste!

Flik, tilgjengelig og veldig god oppfølgning

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg opererte først brystene mine hos Kenneth Chiu, jeg ble veldig fornøyd med resultatet og oppfølgingen. Han er nøye og følger godt opp. Ringer selvom det er helg.
Dermed valgte jeg Kenneth Chiu igjen når jeg skulle ta full bukplastikk.
Resultatet ser ut til å bli igjen, og jeg er veldig fornøyd.

Superfornøyd og trygg neseplastikk!

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

I februar 2020 hadde jeg Neseplastikk hos Kenneth Chiu. Jeg er superfornøyd med hele prosessen fra start til slutt. Jeg følte at alle spørsmål jeg hadde ble svart og hørt. Det var veldig lett å ha en åpen og ærlig samtale hvor eventuelle bekymringer og tanker om prosessen ble svart. Jeg ble godt tatt imot på selve dagen og ble ringt opp dagen etterpå. Dette var veldig betryggende. Selve resultatet et akkurat det jeg og Kenneth hadde blitt enige om og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Til og med nå som prosessen er ferdig, og jeg har hatt min siste oppfølging, føler jeg at jeg kan kontakte Kenneth Chiu om jeg skulle hatt noen flere spørsmål.
Anbefaler å dra til Kenneth Chiu om du vurdere neseplastikk. Jeg følte aldri på at det handlet om pengene. Og jeg fikk aldri følelsen av at dette var noe jeg måtte gjøre. Følte virkelig at dette var noe jeg gjorde for min egen del og kunne ikke vært mer fornøyd.

Trygg!

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Alltid flink til å gi god forklaring alt jeg lurte på. Jeg følte meg så trygg siden han klarte å få meg avslappende før operasjonen. Da jeg våknet etter operasjonen kom han og sjekket om alt er bra med meg.
Han svarer alltid til meg på SMS til og med helger og ferie!
Han er en god plastikkirurgi.👏🏼

Utrolig dyktig

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg opererte nesen min hos Kenneth i 2020, og har vært fornøyd fra start til slutt. Jeg trodde aldri at prosessen skulle bli så årleit og ikke minst smertefri. Det er merkbart at Kenneth er utrolig dyktig på neseplastikk. Resultatet er bedre og mer diskré enn jeg kunne forestilt meg. Jeg kan anbefale Kenneth til alle som vurderer neseplastikk.