Håvar Løseth

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2004)

Bærum Plastikkirurgi Telefonnummer67 53 00 0067 53 00 ...
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika
Håvar Løseth er øre-nese-hals-lege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Håvar Løseth

Konsultasjon neseoperasjon

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Jeg oppsøkte en del kiruger før jeg valgte å operere nesen for funksjonelle og kosmetiske årsaker, Håvar var en av kirurgene jeg var på konsultasjon hos. Fikk dessverre lite ut av konsultasjonen, klinikken hadde ikke 3d simulering av forventet resultat og ingen før/etter bilder tilgjengelig selvom jeg ble lovet sist nevnte på telefon.

Det var vanskelig å få en konkret plan på hva han skulle gjøre under inngrepet, f.eks om operasjonen skulle foregå under full narkose eller med sedasjon og lett søvn. Grunnet tidligere mislykket kirurgi utført av en annen kirurg, var jeg opptatt av arrvev og mulige komplikasjoner, derfor ønsket jeg å vite om operasjonen skulle foregå med lukket eller åpen teknikk, dette fikk jeg heller ingen klart svar på. Ventetid kan forekomme men her måtte jeg vente ca 40 min før jeg fikk kommet inn til timen.

For min del ble det unødvendige reiseutgifter og jeg fikk ingenting ut av konsultasjonen.

Takk for tilbakemelding, det skal vi ta med oss. Jeg beklager at du måtte vente så lenge.

Besvart av Håvar Løseth

Desverre ikke fornøyd med neseoperasjon

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Opererte nesen hos Dr.Håvar Løseth. Jeg ville operere i hovedsak pga at jeg slet med nesetetthet gjennom hele livet, opererte skilleveggen men jeg sliter fortsatt med samme problemer. Vil anbefale folk å tenke nøye etter før de velger å utføre en slik type operasjon.

Det var leit å høre. Håper du kommer til kontroll slik at jeg får sett hva som har skjedd og kan følge deg opp videre.

Besvart av Håvar Løseth

Høy kompetanse - verdens hyggeligste lege

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Etter gjentakende bihulebetennelser og lengre perioder med smerter, tok jeg kontakt med Dr. Håvar Løseth. Jeg hadde i forkant vært til konsultasjoner både hos fastlege, legevakten og diverse private allmennpraktikere, men uten å få hjelp som fungerte mot plagene mine.

Dr. Løseth tok seg svært god tid til å undersøke, forklare og svare på spørsmål. Han tok plagene mine på største alvor, satt meg på effektiv behandling og sørget raskt for at jeg ble godt utredet. Jeg følte meg svært godt ivaretatt.

I tillegg til hans solide kompetanse, satt jeg stor pris på at han var så hyggelig - og ikke minst tilgjengelig for spørsmål underveis i behandlingen. Dr. Løseth har min varmeste anbefaling og er utvilsomt den legen jeg vil kontakte igjen ved tilsvarende problemer hos meg selv eller barna mine.

Veldig bra lege

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Fant ham helt tilfeldig etter at å ha gått med smertefull kronisk bihulebetennelse, konstant hodepine så vel som øresus i nesten 2 år og flere runder hos andre ØNH-leger som enten ikke forsto hva de skulle gjøre, ikke trodde på meg eller bare valgte å ikke bry seg. Jeg var så å si helt knekt, deprimert, utmattet og fortvilet da jeg besluttet å satse på et aller siste forsøk på å bli frisk(ere), denne gangen med mine egne, oppsparte midler for å ha full valgfrihet. "All in", som man kaller det på kasino. Jeg føler det var et skikkelig lykketreff å ha funnet frem til Dr. Løseth via Google, for riktignok har jeg det mye bedre nå. Hadde jeg visst at ham finnes, jeg hadde ikke sløst bort tiden min hos andre leger som fikk meg til å spise antibiotika som om det var godteri.

En mann som kan faget sitt!!

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Gått en del ned i vekt de siste årene, som har resultert i veldig mye overflødig hud i ansiktet.

Etter utallige konsultasjoner hos forskjellige klinikker, fant jeg endelig Håvard på Bærum Plastikkirurgi.

Han forstod problemene mine, brukte god tid på å forklare og spesielt lytte på hva jeg ønsket å forbedre, samtidig som han ga realistiske forventninger.

Idag var jeg på siste kontroll etter halsløft, øyelokk, justering av nese og hake implantat og jeg er i ekstase!! Etter operasjonen har jeg hatt mindre vondt en forventet og lite blåmerker. Håvard har alltid vært lett tilgjengelig som har vært veldig betryggende. Selvom det er litt hevelse igjen, så ser det så naturlig ut og kunne ikke bedt om ett bedre resultat!

Vurderer du noen form for plastikk kirurgi, så kan jeg med hånden på hjerte si at Håvard er rette mannen.