Camilla Stadheim Hellum

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2010)

Aleris Majorstuen Telefonnummer23 19 50 5023 19 50 ...
Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo
Camilla Stadheim Hellum er gynekolog i Oslo, Drammen og Bærum

Siste vurderinger av Camilla Stadheim Hellum

Trygg, kunnskapsrik, medmenneskelig, omsorgsfull, effektiv

Klinikk: Gynekologene på Bekkestua Skrevet

Gynekolog som fremstår kunnskapsrik og hjelpsom. Effektiv, men samtidig omsorgsfull. Har tid til å svare på spørsmål, men får unnagjort undersøkelser raskt og skånsomt. Dyktig og hyggelig!

Ekstremt flink og en som bryr seg

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Skulle bytte prevansjon og bytte til spiral. Gruet meg lenge til innsettelsen, men Camilla var svært rolig og forklarende under undersøkelsen. Sykepleieren som var der var også svært hyggelig. Man følte seg svært godt ivaretatt hos Camilla, og jeg trenger aldri å grue meg til en gynekologisk undersøkelse igjen!

Hyggelig og søt

Klinikk: Gynekologene på Bekkestua Skrevet

Camilla er en veldig søt og kunnskapsrik dame. Følte meg avslappet under undersøkelsen. Kommer gjerne tilbake!

Veldig flink og omsorgsfull!

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Camilla fremstår som en utrolig dyktig og søt gynekolog. Hun ga meg en veldig fin opplevelse og gjorde den noe ubehagelige situasjonen så behagelig som den kunne bli. Ga gode råd, forklarte alt grundig og tok seg god tid. Tok celleprøve og satte inn spiral veldig kjapt og effektivt - ingen tvil om at hun kan dette. Ekstra pluss at det tok kort tid å få time og hyggelige resepsjonister. Kommer definitivt tilbake!

Fantastisk gynekolog!

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Camilla Hellum er beroligende, informerende, dyktig, forståelsesfull, og alt hva en lege bør være. Etter mye engstelse for gynekologisk undersøkelse, gjorde hun så jeg følte meg utrolig ivaretatt, og hun passet godt på at jeg fikk alle mine spørsmål besvart og vel så det.

Camilla Hellum anbefales på det sterkeste.