Camilla Stadheim Hellum

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2010)

Aleris Majorstuen Telefonnummer23 19 50 5023 19 50 ...
Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo
Camilla Stadheim Hellum er gynekolog i Oslo, Drammen og Bærum

Siste vurderinger av Camilla Stadheim Hellum

Omsorgsfull og trygg

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Skulle gjøre en undersøkelse jeg hadde gruet meg til en stund til. Camilla er en veldig trygg lege å ha på laget hvis trenger en som er god på multitasking! :) Til tross for endel ubehag underveis - klarte hun både å ivareta og trygge meg, samtidig som hun jobbet effektivt. Har vært hos Hellum noen ganger tidligere, og kommer aldri til å bytte gynekolog. Hun anbefales på det varmeste.

Godt ivaretatt med god informasjon

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Var hos Camilla ifm. mistanke om en mulig abort. Følte meg veldig godt ivaretatt. Komfortabel undersøkelse med god og tydelig informasjon gitt underveis.

Rolig og flink

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Dette er min beste opplevelse av en gynekolog. Rolig og tillitskapende. Her følte jeg meg godt ivaretatt. Celleprøve og undersøkelse ble utført på en profesjonell og effektiv måte. Knapt merkbart. 100% fornøyd!

Dyktig og behagelig

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

En fantastisk dyktig og behagelig gynekolog, som gjør en ellers ubehagelig opplevelse mye bedre. Hun tar seg tid, lytter, og gir god informasjon. Uten tvil den beste legen jeg har vært hos.

Dyktig, trygg og behagelig!

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg var hos dr Hellum for å sette inn spiral, noe jeg fra tidligere vet kan være litt komplisert siden jeg ikke har født barn.

Synes hele hennes vesen var utrolig behagelig, hun fremstod for meg som mild, trygg og varm, og hun har funnet den gylne middelvei mellom klein stillhet og altfor mye smalltalk.

I tillegg opplevde jeg henne som faglig dyktig, hun fikk en i utgangspunktet ubehagelig prosedyre til å medføre overraskende(!) lite smerte. Ekstra pluss for at hun hele tiden forklarte hva hun drev med underveis.

Etter å ha vært hos en håndfull gynekologer, har jeg endelig funnet en jeg vil tilbake til!