Profilbilde av hudlege Miray Al-Mustafa

Miray Al-Mustafa

Profilbilde av hudlege Miray Al-Mustafa
Hudlege

Om

Dr. Miray Al-Mustafa ble utdannet lege ved Universitetet i Oslo, og fullførte sin hudspesialisering ved Rikshospitalet.

Hun er i tillegg en av få hudleger i Skandinavia som har spisskompetanse innen hårtap (alopeci), og har holdt flere foredrag på internasjonale konferanser om sine behandlingsresultater.

Videre jobber hun med hudforbedring og kosmetisk medisin på et høyt nivå, og er også valgt inn som officer i European Society for Cosmetic and Aesthetic Dermatology.

Hun tilbyr blant annet utredning og behandling av akne, utslett, psoriasis, føflekker og andre hudproblemer, og på den estetiske siden har hun også jobbet med lasere og injeksjonsbehandlinger i over 10 år.

Hun underviser også på Universitet i Sørøst Norge, og er en av de mest siterte hudlegene i norsk media.

Instagram: @dr_miray

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2011)

Siste vurderinger av Miray Al-Mustafa

Kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Drammen Skrevet

Kunnskapsrik og effektiv. Forklarer underveis og gir gode forslag til produkter i den prisklassen man selv ønsker.
Kommer definitivt tilbake!

Trygg og profesjonell

Klinikk: Beth's Medispa Frogner Skrevet

God forklaring mens hun opererte. Følte meg godt ivaretatt og trygg. Flink og beroligende . Kan anbefales til andre.

Profesjonell og alltid oppdatert på de beste behandlingene.

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Gått til Dr.Miray i mange år nå og føler meg alltid trygg og godt ivaretatt. Hun er meget profesjonell og oppdatert på de beste behandlingene på markedet som er støttet av vitenskap. Føler meg trygg spesielt pga hennes kunnskap og ferdigheter. Kan anbefales på det sterkeste.

Hyggelig og profesjonell

Klinikk: Beth's Medispa CC Vest Skrevet

Lytter godt, er kunnskapsrik og realistisk. Etat god tid, og forklarer de forskjellige behandlingsmulighetene. Anbefales på det varmeste.

Dr Miray er blid,lyttende, trygg og profesjonell. Anbefales på det sterkeste.

Klinikk: Hudlege Miray Al-Mustafa Skrevet

Jeg følte meg utrolig godt tatt vare på fra vår første konsultasjon. Fikk god informasjon om behandlinger, hva jeg kunne forvente meg av resultat og tiden etter behandling. Ingen komplikasjoner og strålende fornøyd med resultatet. Jeg anbefaler Dr Miray på det varmeste.