Profilbilde av hudlege Miray Al-Mustafa

Miray Al-Mustafa

Profilbilde av hudlege Miray Al-Mustafa
Hudlege

Om

Dr. Miray Al-Mustafa ble utdannet lege ved Universitetet i Oslo, og fullførte sin hudspesialisering ved Rikshospitalet.

Hun er i tillegg en av få hudleger i Skandinavia som har spisskompetanse innen hårtap (alopeci), og har holdt flere foredrag på internasjonale konferanser om sine behandlingsresultater.

Videre jobber hun med hudforbedring og kosmetisk medisin på et høyt nivå, og er også valgt inn som officer i European Society for Cosmetic and Aesthetic Dermatology.

Hun tilbyr blant annet utredning og behandling av akne, utslett, psoriasis, føflekker og andre hudproblemer, og på den estetiske siden har hun også jobbet med lasere og injeksjonsbehandlinger i over 10 år.

Hun underviser også på Universitet i Sørøst Norge, og er en av de mest siterte hudlegene i norsk media.

Instagram: @dr_miray

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2011)

Siste vurderinger av Miray Al-Mustafa

Lite hyggelig opplevelse

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

En svært lite hyggelig lege, viser liten interesse for pasienten og har en konfronterende måte å være på som gjør at en føler seg veldig lite ivaretatt. Det er godt mulig at hun har mye kunnskap, men hun formidler det ikke på en måte som skaper tillitt og kommunikasjon. Ser at andre har bedre erfaringer med henne.

Dyktig, kunnskapsrik og imøtekommende

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Dr. Miray er en dyktig hudlege som gjør at jeg føler meg 100% trygg, sett og ivaretatt da jeg er hos henne.
Jeg opplever at hun oppriktig ønsker det beste for meg som pasient, og dykker inn i det med ektefølt engasjement og kunnskap.
Veldig fornøyd med å ha funnet henne.

Erfaren og trygg

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Miray fremstår grundig med god og klar kommunikasjon, er trygg på seg selv, fokusert og faglig sterk. Jeg liker spesielt at hun er oppdatert på det siste innenfor hudhelse og har et godt øye for det estetiske. Hun gir gode forklaringer og gjør det lett å forstå. Anbefaler henne på det varmeste!

Faglig dyktig

Klinikk: Aleris Drammen Skrevet

Hårtap har vært en utfordring for meg i ung alder, og jeg har konsultert med flere hudleger uten å få noen effektiv behandling. Alternativet jeg fikk presentert av de fleste mannlige hudleger var å klippe håret kort slik at hårtapet ble mindre synlig. Veldig frustrerende for en ung jente.

Hårtapet har vært veldig emosjonelt for meg og har preget altfor mange hverdager.

Miray var den første hudlegen som virkelig undersøkte håret og hodebunnen min.
Jeg fikk en forklaring og ble presentert for flere behandlinger. Det ble gjort en grundig utredning hvor også blodprøver ble inkludert før oppstart av behandling.

Hun er veldig tydelig på hva jeg kan forvente. Min livsstil og mine ønsker ble tatt hensyn til ved valg av behandlinger.

Det føles veldig godt å endelig møte en hudlege som kan hjelpe, og ikke minst betryggende med faglig og regelmessig oppfølging.

Anbefales på det sterkeste ved behandling av hårtap.

Ikke noe hyggelig besøk

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Jeg vil ikke anbefale noen å gå til denne legen. Hun er svært lite profesjonell, snakket dårlig om andre klinikker til meg som pasient, stilte meg private spørsmål som ikke hadde noe med undersøkelsen eller utredningen av min sykdom å gjøre, var veldig opptatt av å fortelle meg gjentatte ganger om seg og sin utdannelse, noe jeg ikke hadde behov for å vite eller bruke tid på å snakke om. Hun påpekte også gjentatte ganger at jeg burde ha kommet til henne for flere år siden. På hvilken måte hjelper det å høre slikt for en pasient som sliter nok med sykdommen?
Gikk derfra med en ekkel følelse og unner ingen andre pasienter den følelsen.

I telefonsamtalen vi hadde i etterkant av timen kjeftet hun på meg og var utrolig frekk og nedlatende. Hun har fått meg til å føle meg mye verre etter timen og telefonsamtalen jeg hadde med henne enn jeg følte meg før jeg gikk til henne.

Jeg vil anbefale andre pasienter med hudsykdommer å gå til en annen lege hvis de ønsker å bli sett og hørt og ikke bli behandlet slik jeg ble.