Hilde Bjærke

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1999)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Hilde Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Bjærke

I de beste hender

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Hilde B er suveren på resultat. Ingen kompromisser. Hele prosessen har vært enn sann glede ; anbefales ; tusen takk!!

Verd hver krone!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Operasjon av øvre øyelokk i oktober 2023. Hilde Bjærke tok meg imot på en vennlig og profesjonell måte, all orientering var klar og uten rom for misforståelser. Alle "rare" spørsmål fra min side ble vennlig besvart på en måte jeg forsto.
Både konsultasjon og operasjon ble foretatt på en behagelig måte, jeg følte meg trygg og godt ivaretatt.
Resultatet er veldig bra, jeg ser kvikkere og flere år yngre ut, og min mann sier han har "fått tilbake den jenta han forelsket seg i for mange år siden".
Kvinne, 76

Fantastisk resultat

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg tok en kombinert ansiktsløft/halsløft hos Hilde Bjærke i september 2023 og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet. Jeg følte meg godt ivaretatt hele veien, og hun gikk virkelig «the extra mile» for å få til et godt resultat. Jeg gikk fra å ha mye løs hud på halsen og «kjaker» til å få en markert kjevelinje bedre enn jeg noen gang har hatt. Hun fjernet virkelig alt av overflødig hud og fett, men likevel ser resultatet helt naturlig ut. Jeg har fått kommentarer på at jeg ser veldig godt ut, men jeg ser absolutt ikke operert ut. Arrene er også veldig smale og pene. Jeg hadde en del smerter i etterkant, mer enn jeg forventet, men Hilde svarte raskt på telefon selv i helgen og hjalp meg. Jeg har ikke angret et sekund på at jeg valgte Hilde Bjærke.

Ansiktsløft i beste hender

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Veldig fornøyd med ansikts løft. Ser naturlig ut etter operasjonen. Som jeg ønsket. Vil velge Hilde igjen en annen gang. Hun er omsorgsfull og forståelses full.

Perfekt

Plastikkirurgi i særklasse
- sterk påstand
MEN - jeg kan 100 prosent stille meg bak denne påstanden.
For 3 måneder siden fikk jeg utført et hals/ansikts løft av Hilde Bjærke.
Jeg vil takke Hilde og teamet hennes for en profesjonell og fantastisk jobb.
Jeg anbefaler på det varmeste Cosmo klinikk og Hilde.
Bare det beste er bra nok - kunne ikke vært mer fornøyd.
Kvinne 69 🙏💕🧚🏻‍♀️