Hilde Bjærke

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1999)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Hilde Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Bjærke

Dyktig, trygg og profesjonell

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Ble operert av Dr. Hilde Bjerke for litt over 3 uker siden, full hals og nedre ansikt. Jeg har hatt lyst til å gjøre dette i noen år nå etter at alder, sykdom og mye belastninger hadde satt sine spor. Jeg gjorde en grundig research på forhånd og var hos flere klinikker på konsultasjon.
Valget mitt falt på Cosmo clinic, noe jeg er veldig glad for. Jeg er så fornøyd og angrer nesten på at jeg ikke gjorde dette tidligere. Jeg var tilbake i full jobb etter 12 dager og ingen kunne se noe. Lite smerter etterpå. Litt stiv og følelsesløs i kjaken, kinnene og ørene, men bedre for hver dag. Dr. Hilde Bjerke gjorde meg trygg og var tilgjengelig for oppfølging og spørsmål hele veien. Jeg føler meg så mye bedre, og ihvertfall 10-15 år yngre.
Hvis jeg skal gjøre noe senere kommer jeg til å velge Cosmo clinic igjen.

Fantastisk kirurg

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Ansikt og halsløft utført av Hilde Bjærke gjorde at mine drømmer gikk i oppfyllelse.
Hennes direkte, ærlige væremåte og den tryggheten hun skapte fra første stund gjorde at tiden før, under og etter operasjon var bare behagelig.
Resultatet er fantastisk. Ansiktet mitt ser fortsatt helt naturlig ut, bare mange år yngre.
Jeg angrer ikke et eneste sekund på at jeg lot meg operere av Hilde Bjærke.

Hilde Bjærke er en meget flink kirurg som jeg vil anbefale på det sterkeste.

Fantastisk dyktig og hyggelig kirurg!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Gjennomførte ansikts- og halsløft med fantastisk resultat; mye bedre enn forventet! Ser nå 15-20 år yngre ut og føler meg friskere og mer komfortabel. Lite smerter. Følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

Ansiktsløft

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg er ikke misfornøyd, men heller ikke fornøyd med operasjonen hos Hilde. Før operasjonen fikk jeg se før og etter bilder. Resultatene var pene og naturlige. Samtidig så pasientene ganske unge ut etter operasjonene med ansiktsløft. Jeg personlig opplevde at jeg hadde sunne forventninger og kirurgen var innforstått med det jeg ønsket av resultat. Hun betrygget meg med at forventningene mine var sunne og realistiske.

Nå er jeg godt opp i årene og ser ikke på plastikk kirurgi som noe som gjør meg 30 år yngre igjen, men resultatet ble ikke som forespeilet og forventet utfra mitt utgangspunkt.

Det er en liten forbedring men ikke i nærheten av det jeg så for meg og ble forespeilet. Jeg har ikke klaget eller uttrykt misnøye noe jeg ser lite poeng i. Operasjonen var omfattende, jeg ønsker ikke å begi meg ut på risikoen igjen ved å gjennomgå en reoperasjon.

Mitt råd er å lese tilbakemeldinger på kirurgen med litt kritisk blikk, jeg hadde kanskje altfor store forventninger utfra det jeg leste på nettet om kirurgen og klinikkens omtale. Prisen for operasjonen var på høyeste laget, jeg synes ikke at prisen samsvarer med resultatet kirurgen oppnådde. Jeg kan ikke påstå at andre kirurger kunne ha levert et bedre resultat, men de kostnadene jeg hadde i forbindelse med denne operasjonen var ikke verdt det etter min mening.

Utover resultatet var oppfølging og kommunikasjonen god, hun tok kontakt i ettertid av operasjonen og var tilgjengelig på telefon hvis jeg hadde spørsmål eller bekymringer. Jeg vil verken anbefale eller fraråde en operasjon hos Hilde Bjerke, men for min del var dette et lite tilfredsstillende resultat.

Hilde Bjerke, for en kirurg,en ren kunstner i sitt fag.

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg fikk utført ansikt og hals løft hos Hilde Bjerke mars i år 2023. Allerede på tlf/video konsultasjonen følte jeg at Hilde utstrålte og ga meg trygghet...hun svarte på absolutt allt jeg spurte om og lurte på.jeg var og til konsultasjon dagen før operasjonen, hvor hun tok seg god tid og forklarte meg allt grundig.. jeg ble godt ivaretatt av alle på klinikken under og etter operasjonen, jeg var tilreisende og alene i Oslo,så de fulgte meg over veien til Thon hotel..min følge person ble desverre syk i siste tiden..jeg fikk streng beskjed om og ringe UANSETT minste lille ting det første døgnet, men jeg hadde god oppfølging hos hotellet det første døgnet,faktisk hele uken jeg var på hotellet tok både de og cosmo godt vare på meg. Jeg var på kontroll hos Hilde dagen etterpå og allt så fint ut...nå 6 uker etterpå, har jeg i de første døgnene merket litt stramming i ansikt og hals , veldig lite smerter og klarte meg helt fint på vanlig paracett..hevelsen min brukte litt mere tid på og gå ned, men når de tok av bandagen 4 dager etterpå ble jeg overasket over at jeg hverken hadde noen blåmerker og trodde hevelsen ville være større enn det var... nå 6 uker etterpå kan jeg til og fra fortsatt kjenne at det strammer litt i hals og i kinnene nærmest mot ørene...arrene mine er små og nesten ikke synlige...jeg ser minst 15 -20 år yngre ut i dag i ansiktet og en stram fin hals som fikk fjernet 9 cm med løs hud etter stort vekt tap...de få gangene jeg har hatt spørsmål så har de blitt besvart meget raskt av Hilde, og også fått god info over tlf fra de i resepsjonen...
Jeg gleder meg faktisk til og komme tilbake til Hilde til ny kontroll etter 3 mnd...tusen takk Hilde...du har mot meg vært omtenksom og du lyttet til mine ønsker så langt det gikk ann og få de utført...jeg er superfornøyd..
Jeg kan ikke få uttrykt hvor fornøyd jeg er... jeg har vært I de tryggeste hender hele veien...jeg vil og rose de på operasjon salen og oppvåkningen....de har alle vært fantastiske..
Kvinne snart 57 år.