Hilde Bjærke

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1999)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Hilde Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Bjærke

Dyktig, ærlig og omsorgsfull

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Utført øyelokksoperasjon for tunge øyelokk og poser under øyne. Veldig fornøyd med resultatet. Ble godt ivaretatt, fikk en ærlig tilbakemelding på hvilket resultat jeg kunne forvente meg og følte meg trygg hele veien. Hadde veldig dårlig selvtillit pga. posene under øynene og kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet. Å få fjernet de tunge øyelokkene gjorde at jeg nå har et mer våkent blikk og ser flere år yngre ut. Kan anbefale Cosmo Clinic og Hilde Bjærke på det varmeste.

Særdeles trygg, tydelig og tilstede.

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Siden dette var min første gang "under kniven", var jeg både skeptisk og usikker på om jeg i det hele tatt våget å la meg operere kun for egen forfengelighets skyld. En slik løsning var nærmest utenkelig for meg for få år siden, men etter en betryggende og hyggelig konsultasjon hos Hilde Bjærke, var jeg overbevist om at hun om noen var den perfekte kirurgen for meg. Hilde B. inngir umiddelbar tillit gjennom sin kunnskap og lange erfaring, og med imponerende (anonyme) før/etter bilder var det tydelig at hun dessuten var svært kompetent. Fremfor alt var hun opptatt av mine egne forventninger og eventuelle bekymringer rundt en operasjon. Mine mange - og tildels gjentagende -spørsmål ble alle tålmodig og grundig besvart, noen ganger med en avvæpnende humor (som for meg er svært viktig for å slappe av), og hun var like imøtekommende de gangene jeg hadde behov for flere svar før operasjonsdato.

Alle mine inntrykk har vist seg å stemme.
Operasjonen gikk utmerket, jeg merket knapt at noe foregikk før det hele var over, og jeg fikk utførlig informasjon både før og etter. Alle som bisto i forbindelse med operasjonen opplevde jeg som sikre, empatiske og blide, derfor følte jeg meg også godt ivaretatt og i trygge hender hele tiden.

Det faktum at kirurgen har vært så tilgjengelig og beroliget meg også når jeg i dagene etter operasjonen følte meg hoven og nedbrutt. Dette var så nytt og uvant for meg, og hennes omtenksomhet og forståelse i forbindelse med mine (unødige) bekymringer i tide og utide har virkelig overrasket meg positivt. Leger som tar seg tid til å lytte, viser forståelse og ser mennesket, ikke bare pasienten, er gull verd. Slike håper jeg vi får flere av. Jeg kan bare takke!

Nå på slutten av min andre uke i rekonvalesens føler jeg meg allerede bortimot "normal" og snart meg selv igjen. Jeg er enormt takknemlig for å ha blitt påfallende nøyaktig og nydelig "brodert", og er bare utrolig fornøyd med mitt valg av kirurg! Dyktige og engasjerte Hilde Bjærke anbefales derfor på det aller varmeste, ikke minst til de der ute som tror de "ikke tør".

Vil til slutt foreslå at pasientene får tidskjemaet/oversikt over medikamentinntak FØR medisinene hentes ut på apotek. Dette for å unngå forvirringen man allerede har mye av når man likevel gruer seg (litt) til det som skal skje.

Takk til alle på Cosmo Clinic. Jeg gleder meg til å se det endelige resultatet!

Meget dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Fikk utført hals og nedre ansiktsløft av dr. Hilde Bjærke i juni 2020. Har tenkt på dette i mange år pga veldig skjemmende dobbelhake. Trodde først jeg kunne ta bare hals for å rette på dette, men under konsultasjon fikk jeg forklart hva som måtte til for å få et bra resultat og fikk se før/etter bilder av personer med lignende "problem". Jeg fulgte rådene fra dr Hilde Bjærke og valgte å gå for halsløft med fettfjerning og et ansiktsløft av nedre del av ansiktet. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! En særdeles synlig dobbelhake er helt fjernet og fikk en mer eller mindre 90 grader vinkel mellom hake og hals. Har aldri tidligere vært operert og gruet meg veldig, men ble svært godt ivaretatt av hyggelige folk i resepsjonen, sykepleiere, veldig hyggelig anestesilege og ikke minst av dr Hilde Bjærke.

Operasjonen gikk veldig bra. I forhold til størrelsen på inngrepet var det overaskende lite smerte i etterkant. Noen dager med ubehag var det, men paracet/ibux i tre dager var det eneste jeg hadde behov for i forhold til smertestillende. Siden jeg aldri har operert tidligere var jeg engstelig og også engstelig for evt komplikasjoner i etterkant, - gror stingene greit, er dette vanlige hevelser osv, men jeg kunne da sende bilde/tekstmelding til dr Hilde Bjærke og fikk alle ganger svar i løpet av få minutter om at alt så ok ut. Fikk også tilbud om å komme inn ved behov.

Jeg har hatt store komplekser pga dobbelhake hele voksenlivet mitt og er veldig takknemlig for hjelpen jeg har fått hos Cosmo Clinic. Jeg er 100% fornøyd og det er heller ingen som har sett at jeg har operert meg (har alltid brukt skjerf for å skjule haken), - har kun fått kommentarer om at jeg ser bra ut og spørsmål om jeg har gått ned i vekt ... ;-)

Dame, 50 år

Flotte lokaler med bra beliggenhet og erfarne hyggelige leger.

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg gikk til Hilde og tok panne face og hals. Jeg blev veldig fornøjd! Det blev et veldig naturlig resultat,og føler meg som meg selv som en 15 år yngre utgave. Hilde var proff,å ærlig. Jeg følte meg hele tiden trygg og tatt vare på. Det er ingen som sett jeg gjort et så stort ingrep. Føler meg mye mindre dratt,og sliten. Jeg kan trygt anbefale Hilde som er proff,og lett at kommunisere med.

Trygg og dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg ble operert av Hilde Bjærke for to uker siden, der tok jeg panneløft og co2-laser under øynene. Hun var så god til å veilede i forkant, noe som gjorde meg trygg i at jeg ville ta operasjonen. Underveis fulgte hun opp på alt jeg måtte lure på, og jeg ble utrolig godt ivaretatt. Og viktigst av alt; jeg er kjempe fornøyd med resultatet. Ser mye mer opplagt ut (uten å se verken operert eller overrasket ut) og spenningshodepinen er borte. Tusen takk😊