Hilde Bjærke

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1999)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Hilde Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Bjærke

Informativ og imøtekommende

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Etter konsultasjon og operasjon hos Hilde Bjærke, kan jeg ikke få skrytt nok. Jeg har blitt møtt av vennlighet og trygghet hele veien. Jeg har fått utført hals- og kinnløft. Tilbake på jobb etter 1 uke og bare strålende fornøyd 😁🙆‍♀️

Erfaren og dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Tidlig i høst så fikk jeg utført panneløft og øyelokk plastikk på kun ett øye. Jeg er relativt ung, i tidlig tredveårene, men jeg har alltid slitt med at jeg har hatt et veldig nedsunket øyebryn, noe som gjorde at det ene øyet mitt så mye mindre ut, samtidig som at helheten av ansiktet mitt så veldig lite symmetrisk ut. Jeg ønsket å forandre på dette og jeg var veldig heldig som fant Hilde. Jeg opplevde Hilde som ærlig og kunnskapsrik. Jeg følte meg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen. Jeg får masse komplimenter uten at folk egentlig kan se hva som er annerledes, jeg ser veldig naturlig ut. Jeg har fått et enda bedre resultat enn hva jeg forventet.
Jeg anbefaler Cosmo Clinic og Hilde absolutt på det aller varmeste.

100% fornøyd

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg fikk utført nakkeløft høsten 2020. Hadde fundert lenge å gjøre noe med løs hengende hud under haken.
Klinikken har veldig proff personale, som tar vel hand om pasienten både for og etter operasjonen.
Jeg er superfornøyd med resultatet. Ansiktet ser naturlig ut, i tillegg forsvant 15 år (er 61)!
Det er ikke lett å finne den "rette" klinikken i Oslo, men det gjorde jeg. Høsten 2021 skal jeg tilbake til klinikken og ta noen flere behandlinger.
Jeg kan virkelig anbefale Cosmo Klinikken til alle som funderer å gjøre noe "forbedringer" i ansiktet sitt.

Profesjonell

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Av egen efaring kan jeg anbefalle trasnkonjuvial øyeplastikk. Ble opreret av Hilde Bjærke som fjernet fettposer og glattet ut løs hud og rynker under øyne med laser. Er svært fornøyd med resultatet, så bilder av før og etter i går, fabelaktig!!! Bortsett fra rødhet og noe hevelse i kinnene bød operasjonen på ingen andre kortsiktige ettervirkninger. Nå, nesten fire måneder senere, er alt tilbakestilt til en mye freshere utgave av meg selv:-)

Trygg og erfaren

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Utførte øyelokkplastikk hos Hilde Bjærke.
Hadde vurdert denne operasjonen i mange år og oppsøkt flere klinikker for konsultasjon, men var veldig usikker. Bestilte en konsultasjon hos Cosmo klinikk og etter 5 minutter med Hilde Bjærke var jeg 100 % sikker på jeg ville at hun skulle utføre operasjonen. Hun er utrolig erfaren og hun fikk meg til å føle meg ivaretatt og komfortabel fra første stund. Jeg var ikke nervøs, hennes trygghet smittet over på meg. Hun ringte meg dagen etter operasjonen, og svarte alltid på spørsmålene jeg hadde i etterkant. Resultatet ble veldig bra, jeg er så fornøyd.
Klinikken er også veldig fin og delikat, hyggelige folk fra du kommer inn døren.
Hvis man vurderer en operasjon, vil jeg absolutt anbefale Cosmo klinikk og Hilde Bjærke på det varmeste.