Cathrine Amalie Bjørke

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2010)

Aleris Majorstuen Telefonnummer23 19 50 5023 19 50 ...
Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo
Cathrine Amalie Bjørke er gynekolog i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Cathrine Amalie Bjørke

Dårlig veiledning - litt for god selger?

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg kom til klinikken med et spesifikt ønske om en viss type prevensjon. Legen hadde en ålreit forklaring på hvorfor hun ikke kunne anbefale denne typen for meg (selv om jeg hadde hatt den i flere år tidligere), og det synes jeg var helt kurant. Men - legen anbefalte da å sette inn en helt annen type, og glattet i for stor grad over bivirkningene av denne.

Det hele gikk veldig fort, og nå (fire måneder senere) sitter jeg seks tusen kroner fattigere og med en rekke uønskede bivirkninger. Ja - bivirkninger nevnt i preparatets bilag, men som ikke ble nevnt av legen i de fem-ti minuttene som gikk før prevensjonen var satt på plass.

Det var absolutt en hyggelig og serviceinnstilt lege jeg møtte, men i etterpåklokskapens tegn skulle jeg ønske hun hadde veiledet på mulighetene og sendt meg hjem for å tenke på det. Jeg angrer veldig på at jeg lot legen overbevise meg til å sette inn en type prevensjon som overhode ikke passer for meg, som kun har gitt plager og utgifter.

Varm og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Følte meg godt ivaretatt. Var engstelig for undersøkelsen men Cathrine fikk meg til å føle meg trygg og forklarte alt hun gjorde. Svarte på alle spørsmål på en grundig måte. Beste gynekologen jeg har vært til.

Trygg, vennlig, kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

….Og deler raust med sin kunnskap. Jeg deler all rosen og omtalen som er gitt i denne spalten. Godt å komme til henne!

Anbefales sterkt

Klinikk: Gynekologene på Bekkestua Skrevet

Ivaretagende, hyggelig og forklarer gjennom hele konsultasjonen hva hun gjør og hvordan hun vurderer situasjonen. Gjør at man føler seg trygg. Har et behagelig vesen og fremstår profesjonell og dyktig. ( Men legesekretæren som var der virker dessverre uprofesjonell og lite hyggelig)

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Veldig trygg og imøtekommende, med et varmt smil. Kunnskapsrik, og formidler på en god måte. Føler meg alltid veldig godt ivaretatt hos Cathrine.