Andreas Svee

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2012)

Aleris Majorstuen Telefonnummer23 19 50 5023 19 50 ...
Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo
Aleris Strømmen Telefonnummer63 80 03 3063 80 03 ...
Støperiveien 5 2010 Strømmen
Andreas Svee er plastikkirurg i Oslo og Lillestrøm

Siste vurderinger av Andreas Svee

Hospitable and professional

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

I had a great experience with doctor Andreas Svee. He is professional , friendly and kind. I advise.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg henvendte med til Andreas Svee fordi jeg var misfornøyd med brystene mine etter amming av to barn (tap av volum).
Andreas hørte på meg og kom med forslag om moderat brystforstørrelse med mini implantater, noe som ville gi ett lite «løft» og gjøre opp for tap av volum etter svangerskapene og amming.
Jeg hadde to konsultasjoner der jeg fikk diskutere alternative typer implantater samt stille spørsmål og bestilte time til kirurgi uken etter.
Hele prosessen gikk veldig fint og resultatet er godt over forventninger.
Jeg er veldig glad for at jeg fulgte anbefalingen fra Andreas Svee og hadde fullt tillit til ham som kirurg. Fikk veldig bra oppfølging underveis også rett etter operasjonen.

Svært profesjonell og dyktig

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Var med på konsultasjon for et familiemedlem. Operasjon er lik inntekter, men Svee frarådet inngrep og forklarte på en veldig god måte hvorfor. Grundig, tillitsvekkende og åpenbart veldig kompetent lege.

Intimkirurgi hos Andreas Svee. Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Har nylig hatt intimkirurgi til Andreas. Andreas har skilt seg ut fra andre kirurger jeg har hatt kosmetisk kirurgi til. Har både vært hos klinikk i utlandet og i Norge der jeg har hatt kosmetiske operasjoner.
Min erfaring er at selv om det er veldig mange som er dyktige i hva dem gjør, er det ikke like mange som vet hvordan man skal ta vare på pasientene og få dem til å føle seg trygge under hele prosessen fra start til slutt. Da jeg har blitt operert tidligere har det ikke vært spørsmål om etterkontroller, og blitt møtt med arroganse om det har vært noe etter operasjon som ikke ble slik jeg tenkte. Men Andreas har strekt seg langt for at jeg har skulle følt meg trygg og ivaretatt under hele prosessen. Han og resten av teamet hans har virkelig vært fantastiske!

Brystforstørrelse hos Svee - anbefales på det sterkeste

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg har vært til konsultasjon hos flere av landets ledende klinikker og sett en rekke kirurgers før/etterbilder. For meg skilte kirurg Andreas Svee seg utvilsomt ut fra første stund. De fleste plastikkirurger i Norge har høy kompetanse og mange har lang erfaring, men ikke alle har estetisk sans i tillegg. Jeg ville ikke vært overrasket om Svee var i norgestoppen her. Ekstremt kompetent, erfaren og blikk for hva som er pent. Inntrykket mitt er at han kan gi et estetisk fint resultat uavhengig av om man ønsker mindre, naturlige bryster eller store. Jeg hadde ikke nølt et øyeblikk om jeg skulle valgt om igjen. Jeg er SÅ fornøyd!

Jeg følte meg ivaretatt i forkant, under og etter operasjon. Jeg fikk tilbud om etterkontroller etter eget opplevd behov. I tillegg svarte Svee på spørsmål som dukket opp på sms.

Svee var også opptatt av pene arr, og mine er usynlige i folden i armhulene.

Kort oppsummert: Jeg anbefaler Andreas Svee på det sterkeste!