Usman Rana

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2012)

Aleris Strømmen Telefonnummer63 80 03 3063 80 03 ...
Støperiveien 5 2010 Strømmen
Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Usman Rana er øre-nese-hals-lege i Oslo og Lillestrøm

Siste vurderinger av Usman Rana

Trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

imponerende og kunnskapsrik lege.
hyggelig veldig snill person.
Føler meg trygg og god behandling hos legen.

Trygghet hos Dr. Usman Rana

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Vår sønn skulle gjennomgå en behandling, og nervøsiteten lå tykt i luften. Heldigvis møtte vi Dr. Usman Rana, som umiddelbart tilførte oss en følelse av trygghet. Hans profesjonalitet og empati var tydelig fra det øyeblikket vi møtte ham. Det var en betryggende opplevelse å ha en lege som tok seg tid til å gi oss all nødvendig informasjon om prosedyren og forklarte hva vi kunne forvente i tiden som lå foran oss.

Vi satte stor pris på Dr. Ranas evne til å kommunisere på en forståelig måte, noe som bidro til å redusere bekymringene våre. Hans dedikasjon til å holde oss oppdatert og sørge for at vi forstod hvert steg av behandlingen var en uvurderlig støtte. Det var tydelig at han ikke bare var opptatt av selve inngrepet, men også av vår forståelse og komfort gjennom hele prosessen.

Etter behandlingen viste Dr. Rana fortsatt omsorg ved å følge opp og sikre seg at alt gikk som det skulle. Den ekstra oppfølgingen ga oss ekstra trygghet og viste at han virkelig brydde seg om pasientens velvære både under og etter behandlingen.

Vi er dypt takknemlige for Dr. Usman Ranas profesjonalitet, empati og dedikasjon til vårt barns helse. Han gjorde hele opplevelsen mer håndterbar og styrket vår tillit til helsevesenet. Anbefales på det varmeste.

Imøtekommende og effektiv

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Hadde hard mandel i halsen i flere mnd. Legen tok meg på alvor for å utelukke farlige sykdomene. Dette ble gjørt på raskt og effektiv måte. 10/10

Empatisk og utelukker de farlige diagnosene

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Hadde et sår på tungen, og Dr Rana biopserte dette med en gang. Det førte til rask diagnose og operasjon videre. Det var effektivt, og Dr Rana var rolig og flink da han utførte biopsien. Tillitsvekkende!

Hyggelig, men

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Legen er veldig hyggelig og høflig, og fremstår sympatisk, dog noe distrahert og påtatt. Han kommuniserer godt. Likevel opplever jeg ikke at han helt hører deg og forstår alvoret. Han avskriver dine forslag og hinter endel til at det alt kan dreie seg om stress. Henviser likevel videre.