Profilbilde av plastikkirurg Axel Rein Barstad

Axel Rein Barstad

Profilbilde av plastikkirurg Axel Rein Barstad
Plastikkirurg

Om

Dr. Axel Rein Barstad har studert medisin ved det Jagiellonske Universitet i Krakow og er spesialist i plastikkirurgi. Dr. Barstad er overlege ved Fornebuklinikken og plastikkirurgisk avdeling ved Oslo Universitetssykehus. Han har tidligere jobbet ved Sykehuset Moss og Ringerike Sykehus, der han fikk erfaring innen både generell kirurgi og gastrokirurgi. Ved Rikshospitalet var Dr. Barstad en del av brystgruppen, hvor han fokuserte på rekonstruksjon av bryst etter kreft og kjønnsbekreftende brystkirurgi. Han har også holdt foredrag på landsdekkende kurs for spesialistkandidater og private helseforetak.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2014)

Axel Rein Barstad er plastikkirurg i Bærum

Siste vurderinger av Axel Rein Barstad

Helt fantastiskt

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Dr. Axel utförde min ögonlocks operation. Allt gick så smidigt och professionellt både före och efter operationen. Fantastiskt resultat utan någon som helst smärta efteråt. Jag kan varmt rekommendera Axel.

Utfører magi

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Jeg har fått hjelpe til brystkonstruksjon og brystløft når alle andre kirurger jeg hadde gått til sa det ikke var mulig å få til et godt resultat.
Jeg er kjempefornøyd å har endelig bryster jeg kan være stolt av.
På fornebuklinkken ble jeg møtt med profesjonalitet og respekt. De er profesjonelle og kjempe dyktige som kirurg team og dette skaper trygge rammer for et vellykket resultat.

Bytte brystimplantater

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Superfornøyd med fornebuklinikken og Axel⭐️ Alle er utrolig hyggelige og gjør sitt beste for å gi en god opplevelse. Jeg har operert brystimplantater der to ganger og kunne ikke bedt om en bedre plass å gjøre dette.

Fantastisk flink

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Dr. Barstad er en kjempedyktig kirurg og en meget behagelig person. Resultatet ble mye bedre enn forventet. Han anbefales på det sterkeste!

Bukplastikk og bryst løft med implantater.

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Jeg dro til Axel Barstad for konsultasjon ”mommy makeover”. Ble godt tatt vare på, han ga masse tips tilpasset min kropp og lyttet til mine ønsker. Han er ærlig, sier nei når det trengs og kommer med gode forklaringer og tips istedenfor. Han gjør ikke noe ekstra som egentlig ikke trengs, og pusher ikke på pasienten som jeg har inntrykk av at enkelte plastikk kirurger gjør. Han er veldig dyktig, tok godt og profesjonelt hånd om mine plager. Jeg skapte fort tillit til han nettopp på grunn av dette.

Vi tok bukplastikk først, og 6 dager etter operasjonen tok vi brystløft med implantat. Etter hans vurdering og anbefaling.

Ønsket ett naturlig resultat, og det var han veldig enig i og ga meg det resultatet jeg ønsket. Han er utrolig dyktig, tar deg alvorlig både før, under operasjonsdagen og etter operasjon. Ringer, følger opp og er tilgjengelig.

Han har gitt meg ett nytt liv, en kropp jeg ikke trenger å gjemme lenger. Han har gitt meg selvtilliten tilbake på alle mulige måter. Fikk ett inntrykk av at han er opptatt av riktig proposjoner i forhold til hver enkelt kropp, og resultatet ble (igjen) veldig naturlig og fint.

Axel Barstad er en kirurg jeg vil anbefale på det sterkeste, og kommer alltid til å anbefale han videre til andre.
Alle ansatte jeg møtte på klinikken tok godt vare på meg, før, under og etter operasjon. De er utrolig flinke til å se enkelt individ, tilrettelegger for deg, hjelper deg og muntrer deg opp. De er imøtekommende og betryggende fagfolk. Bare positive opplevelser hos fornebuklinikken.

Tusen takk for at du fikk frem den gamle meg igjen.