Thor Øyvind Mikkelsen

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Thor Øyvind Mikkelsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thor Øyvind Mikkelsen

Anbefales ikke hvis man har tannlegeskrekk

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg informerte om min tannlegeskrekk, men dette ble ikke tatt hensyn til. Pleieren gjør alt klart, han kommer kun når det er tid for å gjøre noe - som ikke er spesielt tillitsvekkende. Fikk heller ikke bruke the wand og fikk vanlig bedøvelse. Fikk forverret angst etter dette besøket.

Bra opplevelse hos tannpleieren

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg har vært hos Mikkelsen tidligere. Denne gangen fikk jeg time hos en søt og hyggelig tannpleier med fine grønne øyne. Tannpleieren virker nøye og gir bra informasjon som er enkelt for ufaglærte som meg å vite. Jeg synes at prisene er ganske høye.

Topp service.

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg hadde kjempevondt. Min gamle tannlege fikk ikke ut visdomstannen. Jeg fikk komme til tannlege Mikkelsen på timen. Tannen ble operert ut helt uten problemer for meg. Har ikke hatt vondt siden.

Topp service til fornuftig pris.

Dyrt og samlebåndsfølelse

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Første møtet med Mikkelsen var positivt, men deretter syns jeg kvaliteten på behanlingen dalte. Han behandler flere pasienter samtidig i forskjellige rom, og man får inntrykk av at tannlegen er stresset. Jeg ga klart uttrykk for min tannlegeskrekk uten at jeg synes det ble ihensyntatt. Jeg har hatt flere smertefulle behandlinger her. "The Wand" ble ikke engang tilbudt.

Det som trekker mest ned her, er prisen. Mikkelsen er utrolig dyr sammenlignet med mange andre - som har ført til at jeg har skiftet tannlege.

En tannlege som kan jobben sin.

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg gruet meg, ventet for lenge og hadde skikkelig tannpine. Hos tannlege Mikkelsen fikk jeg hjelp med en gang. Han var utrolig proff, aldri møtt maken. Kontoret ligger for øvrig praktfullt til med super utsikt. Tannpleie er dyrt, men det er verdt pengene når man får en skikkelig behandling.