Thor Øyvind Mikkelsen

Thor Øyvind Mikkelsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thor Øyvind Mikkelsen

Veldig bra opplevelse

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Etter å ha utsatt å gå til tannlege i over 8 år ringte jeg klinikken da jeg hadde voldsom tannpine. Jeg forklarte problemet og fikk en time. Ble møtt av en tannlege som tok seg god tid, var veldig oppmerksom og som gjennom tre behandlinger fikk tatt unna alt som hadde forfalt på 8 år. Kjempefornøyd med service, behandling og går gjerne tilbake.

dyrt og unødvendig

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg har gått hos Mikkelsen noen år, og har vært klar over at han ikke er billig. Men nå var det nok. Plutselig skulle tannpleieren ha meg inn to ganger, fordi hun ikke ville rekke og pusse etter å ha sett over tennene. Det er nesten 900 hver gang, og 100% økning plutselig.
De mente jeg måtte bytte en fylling + at de mente jeg hadde et lite hull som måtte repareres.
Jeg avbestilte nest time, og gikk til en ny tannlege.
Mikkelsen driver dyrt, og må sikkert ha inn en del på hver pasient. Jeg følte jeg hadde en minstepris hos han, og endte opp med rundt 6000 hver omgang, noen ganger mer. Hos den nye betalte jeg 600 for konsultasjon og pussing. Han greide begge deler på ca 30 minutter og etter det var jeg ferdig og kunne gå.

Dårlig på akuttbehandling

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Som nevnt av en annen, god førsteopplevelse for deretter å få dårligere og dårligere opplevelse etter hvert besøk. Toppet seg da jeg fikk akutte problemer rett før jul og var der to ganger uten å få hjelp. Endte opp med å bytte tannlege. Viste seg jeg hadde betennelse og måtte rotfylle. Utrolig det ikke ble oppdaget. Den ene tannpleieren er dessuten sur og nebbete.

Ikke bra

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og hadde en positiv førsteopplevelse. Etterhvert gikk den personlige servicen bort og jeg opplevde en mer og mer upersonlig tannlege som var interessert i å bli raskt ferdig og slett ikke var så flink med pasienter. Man føler seg som på et samlebånd. Jeg er ikke glad i sprøyter og kommuniserte det. Likevel ble ikke magic wand brukt.

Helt super tannlege for deg med tannlegeskrekk

Klinikk: Thor Øyvind Mikkelsen Skrevet

Ikke siden skoletannlegen skremte vettet av meg da jeg var 12 år har jeg stolt på en tannlege, fram til jeg var hos Mikkelsen. Han har ikke kurert skrekken min, men har en egen evne til å få deg til å slappe av. Anbefales!!