Ann-Kristin Engen

Autorisasjon (1992)

Ann-Kristin Engen Telefonnummer22 46 10 2422 46 10 ...
Waldemar Thranes Gate 5 0171 Oslo
Ann-Kristin Engen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ann-Kristin Engen

Flott, generøs og dyktig tannlege

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Jeg har litt tannlegeskrekk, men på dette tannlegekontoret føler jeg meg veldig godt sett og ivaretatt - nesten kurert. Takk for god hjelp! En gang møtte du opp på lørdag for å hjelpe meg med tannpinen, det glemmes aldri!! Hilsen takknemlig pasient.

Fantastisk trekløver

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

De som ikke går til dette tannlegekontoret går glipp av noe. Proffe, superhyggelige, vanvittig flinke og behagelige jenter. Skulle ønske jeg kunne tilbringe mer tid med dem. Og det sier litt når man egentlig har tannlegeskrekk. Har gått her i 15 år og bytter aldri i verden tannlege igjen. Anbefales på det aller varmeste!

Superdyktige og ikke minst hyggelige damer!!! Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Kommer aldri til å bytte, de er helt fantastiske alle som jobber der. Helt supre, godt humør og gjør tannlege-besøket til en fornøyelse! :-)

Denne tannlegen krisemaksimerer.

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Hyggelig tannlege. Men hun har en tendens til å krisemaksimere. Jeg hadde ingen god magefølelse etter besøket.
I forkant av besøket var det mye rot iforhold til å få bestilt time. Hun som skulle ta imot min bestilling av time virket sur og likeglad.

Jeg valgte å bytte tannlege.

Veldig hyggelig og flink tannlege og tannpleier.

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Veldig hyggelig besøk. Flink tannpleier og tannlege. Tok seg god tid til å forklare og berolige . Ingen overbehandling. God stemning på kontoret. Humor og vennlighet!