Bestill time

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 8. mai I morgen 9. mai Fre 10. mai Lør 11. mai Søn 12. mai

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Den beste tannlegen ever!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har aldri møtt sånn dyktig, oppmerksom, hjertelig tannlege! Han har funnet ut en årsak til tannpine min, som de 4 forrige legene ikke kunne finne, og fant en løsning til dette problemet. Dessuten forklarer han alt tydelig og støtter pasienten under behandlingen. Jeg er så glad at jeg har funnet en slik lege og anbefaler ham på det sterkeste!

Særdeles dyktig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

I løpet av de tre årene jeg har vært kunde har han forvandlet et sørgelig ruinlandskap og liten tyggeevne til riktig så pene tenner og gleden av å kunne tygge all mat godt og smertefritt.

Best dentist I've ever met

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto is the best! I went for wisdom teeth removal, I was very scared but Roberto really took care of everything and reassured me. He is the best, really attentive, kind and he takes time to explain everything. You can tell he really wants the best for his patients and truly cares about your wellbeing. I am very grateful for his patience and amazing work!

Meget anbefalelsesverdig tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto var god på å informere meg, og jeg følte meg bra ivaretatt. Han er veldig engasjert i faget og jobber målrettet for å få til best mulig resultat. En stor fordel som kan trekkes frem er det gode samarbeidet med protetikeren. Da jeg fikk montert krone på fire fortenner kunne resultatet ikke vært bedre

Fantastisk! Betryggende og pedagogisk

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

For to måneder siden kjente jeg litt vond smak nederst ved siden av en visdomstann, så jeg tok kontakt med Tannlege Bislett. De var så hjelpsomme, og skaffet meg time på dagen. Jeg var mer nervøs enn jeg trodde, men Raquel og Roberto tok mine bekymringer på alvor og forklarte så fint og pedagogisk hva som skulle skje og at jeg var i gode hender (og det var jeg). Roberto ga et anslag på hvor lang tid det hele kom til å ta (rundt 15 minutter), og det stemte på en prikk! Det var helt smertefritt, blant annet fordi Roberto instruerte meg i hvordan jeg skulle gi uttrykk for evt. ubehag, slik at han raskt kunne respondere på det. Han satte på chill musikk og snakket rolig mens han holdt på, og jeg følte meg helt trygg. Etterpå fikk jeg tydelige instruksjoner på hva jeg skulle gjøre av etterbehandling. Etter noen dager sendte jeg Roberto en engstelig melding fordi det hadde vært litt blod i spyttet mitt, men Roberto forklarte at det var normalt, men at jeg kunne ta kontakt når som helst - og dette var fredags ettermiddag - om det oppsto problemer. Det oppsto imidlertid ingen problemer, og jeg sitter igjen med en veldig positiv opplevelse. Jeg anbefaler Roberto og Raquel 100 % til alle som skal trekke visdomstann!