Bestill time

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 29. mai I morgen 30. mai Fre 31. mai Lør 1. jun Søn 2. jun

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Svært behagelig og pedagogisk

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg følte meg godt ivaretatt av Roberto som tok seg god tid til å forklare prosedyren og fokusere på kommunikasjon slik at jeg følte meg trygg. Jeg har slitt med tannlegeskrekk i mange år, men kjente ikke noe på det nå som jeg fjernet visdomstennene.

Den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt!!!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

I dag trakk jeg en visdomstann og kunne ikke annet enn å smile «gapende» og digge føttene i takt med musikken der jeg lå og ble operert av en utrolig dyktig tannlege. Roberto vet virkelig hva han holder på med! Med godt humør, trygg veiledning og profesjonell gjennomføring ble dette den beste tannlege-opplevelsen jeg har hatt.

God tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Tannlege Roberto Plascencia er en dyktig tannlege. Gjør kvalitetsarbeid og gir seg ikke før alt er perfekt. Veldig hyggelig atmosfære i klinikken, som gjør at man slapper av. Perfekt sted hvis man líder av tannlegeskrekk. Veldig hyggelige tannlegeassistenter også!

Strålende fornøyd

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Brukket fortann, fire visdomstenner som måtte opereres ut og... tannlegeskrekk.. - ingen herlig kombinasjon. Lite visste jeg at tannlegebesøkene mine hos Roberto skulle bli uten overdrivelse helt fantastiske. Roberto er en svært dyktig tannlege som får deg til å slappe av og føle deg godt ivaretatt. Han er nøyaktig, forklarer alt han foretar seg svært nøye og er opptatt av at du skal ha en god opplevelse. Fortanna mi ser nå ut som den aldri ble skadet takket være Roberto og hans team!

Very happy to have found this tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto is a very kind person who likes to explain everything he does and why he does it. He is transparant in his prices and gives you options regarding these if possible. I did not want to leave my Dutch dentist because i heard so many bad things about the quality in Norway of dentists and that they just ask unreasonable prices. But i had a emergency situation that brought me to Roberto and very happy so far ( i had root canal treatment, a crown and some smaller issues). Never had pain and always felt Roberto has all the knowledge you can ask for, and passion for his profession ;-)