Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Roberto Plascencia

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Flink og kunnskapsrik

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Fjernet en visdomstann hos Robert, det gikk både fort og smertefritt. Jeg har tidligere fjernet to visdomstenner og dette er den beste opplevelsen jeg har hatt! Anbefales!

Min foeste tannlege i Oslo og jeg er stofornoeyd!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

- Personalet var smilende, vennlige og hjelpsomme
- Jeg hadde et akutt problem som ble behandlet paa samme time som foerste tannlegesjekk
- jeg hadde et estetisk problem som ble behandlet med empati og profesjonalitet

Lyst til å gå tilbake

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg er ikke glad i å dra til tannlegen, men Roberto har (som han selv sier) talent. Jeg måtte bestille akkutt legetime for å trekke en visdomstann som skapte store smerter. Jeg var heldig og fikk time på dagen. Roberto brukte god tid til å forklare alt, holdt meg underholdt under trekkingen, og fikk meg til å le flere ganger. Jeg hadde det gøy under trekking, det er galskap. Han er flink til å ta "status" ofte og sørger for å bedøve deg nok til å kjenne minst mulig.

Lokalene er litt shabby, men utstyr og folkene er perfekte. Egentlig har jeg ikke lyst til å gi en vurdering, for å holde han for meg selv... men han fortjener det.

Helt topp

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Topp behandling, raskt og effektivt, ved både visdomstann operasjoner og fylling. Og ikke minst hyggelig stemning.

Sjarmerer deg til trygghet

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har ikke annet enn gode ord om klinikken og Roberto sine kvaliteter som kirurg. Selv trakk jeg en kinkig visdomstann, som Roberto klarte raskt og effektivt.

Bedøvelsen satt perfekt, så kjente ingenting, til tross for at jeg selv hae opplevd at bedøvelsen ikke fungerte sist gang jeg trakk en visdomstann hos en annen kirurg.

Roberto og hva kolleger er svært omsorgsfulle, beroligende og flinke til å forklare hva de gjør underveis. Anbefaler Tannlege Bislet på det sterkeste, også med tanke på at de rett og slett er mye billigere enn andre klinikker