Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Roberto Plascencia

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Å være pasient her er intet mindre enn en svært fornøyelig opplevelse. Jeg har slitt med tannlegeskrekk i mange år og den forsvant fort første gangen jeg var hos Roberto. Roberto er tydelig, uhøytidelig, humorøs og betryggende hele veien. Jeg har aldri følt meg bedre ivaretatt på et tannlegekontor. Ikke minst er Roberto og Raquel svært dyktig tannleger, med god omsorg for pasienten. Ti år med bekymringer over egen tannhelse er nå borte og jeg føler jeg kan se med optimisme på fremtidige tannlegebesøk, så lenge disse to sitter ved roret. Personalet forøvrig er hyggelige og imøtekommende. Tannlegekontoret har også en herlig atmosfære! Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Veldig fornøyd med Roberto som tannlege. Han er en flink tannlege med mye kunnskap og er veldig imøtekommende og hyggelig

Verdens beste

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Genuin, postiv, dyktig tannlege som er opptatt av kvalitet og at kunden/pasienten skal føle seg komfortabel. Har hatt tannlegeskrekk siden jeg var liten, men følte meg helt avslappet og positiv hos Roberto, han vet virkelig hva han gjør. Alle jeg har møtt på legekontoret har vært utrolig hyggelige og flinke. Anbefales!

Generell kommentar:

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Stort sett meget fornøyd med behandling, service og kommunikasjon, men er det en ting tannleger, leger etc kan bli mye flinkere med er det å overholde timeavtalen. Så lenge man får et gebyr for selv ikke å møte opp til avtalt time bør man også få avslag i pris når man ikke kommer inn til avtalt tid.

Dyktig tannlege og god stemning på kontoret

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har fått utført både små og store behandlinger hos Roberto og det har hver gang vært helt smertefritt og med veldig bra resultat. Men det beste med Roberto og Tannlegebislett er at alle som jobber der er veldig blide og omsorgsfulle og tannlegebesøket blir faktisk en hyggelig opplevelse!