Bestill time

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 5. mai I morgen 6. mai Tir 7. mai Ons 8. mai Tor 9. mai

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Roberto er en utrolig dyktig tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har lett tannlegeskrekk men Roberto har en måte å være på som gjør at jeg klarer å slappe av. Han er veldig dyktig og kompetent. Forklarer alt som skal gjøres før og mens han gjør det. Anbefales på det sterkeste!

Profesjonelt!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Fikk time på dagen. Selv etter ordinær åpningstid. Serviceinnstilt gjeng med glimt i øyet og godt humør:) rett og slett en opplevelse å fjerne visdomstennene. Veldig god informasjon før, under og etter inngrepet, samt ingen smerter.

Anbefaler de på det sterkeste.

Best experience with a dentist - ever

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

I've been to many dentists in various countries throughout the past decade and this was by far the best experience I ever had. I was never a big fan of going to the dentist, but Roberto completely took that fear away from me. All treatments (several, from a root-canal treatment to a new mouth guard) were very smooth, he explained everything down to the smallest detail and guided me through the ongoing procedures. My first follow-up after bigger sessions also went very smoothly and just further strengthened my impression. Can really only recommend him and his lovely staff to anyone who wants to turn dentist's appointments into an actually good experience.

Veldig hyggelig og morsom tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er veldig flink til å forklare slik at man føler seg trygg. Han er morsom når han forklarer og gjør det til en trygg opplevelse.

Utrolig flink, hyggelig og effektiv tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg kom til TannlegeBislett med smerter i tannkjøttet ved visdomstann. Jeg hadde aldri vært hos de før men valgte å dra dit etter å ha lest gode anmeldelser på nett. Jeg fikk time dagen etter jeg bestilte. Jeg kom først inn til Raquel som spurte om hva jeg trengte hjelp med og sjekket ut visdomstanna. Hun fant fort ut at jeg måtte kirurgisk fjerne visdomstanna nede og trekke den oppe. Jeg fikk gjøre dette med en gang hos Roberto. Roberto tok meg igjennom inngrepet og forklarte alt veldig godt og hadde god kommunikasjon under inngrepet. Jeg opplevde litt ubehag først med da fikk jeg straks mer bedøvelse og opplevde ingen smerter under inngrepet. Vi fikk fjernet begge tennene raskt og uproblematisk. Etter inngrepet fikk jeg god informasjon om etterbehandling og mulige komplikasjoner.

Det er det beste tannlegebesøket jeg har hatt, og jeg betalte nesten ingenting! Ble utrolig godt ivaretatt og behandlet av et kontor med kjempe hyggelige mennesker!

Tusen takk for en hyggelig og kjærlig tilbakemelding!
Jeg la merke til at du nevner at du betalte "nesten ingenting". Dette stemmer nok for en pasientgruppe.
For de som leser denne anmeldelsen, vil jeg informere at pasienter mellom 21 og 24 år har fom. 1. april 2023 fått krav på 75% rabatt på tannhelsetjenester etter Helse- og omsorgsdepartementets takster. Er man bosatt i Oslo kan dette gjøres hos en privat tannlege av eget valg.
Dette betyr at i Oslo, vil 21-24 åringer skal kun betale 25% (etter eventuelle ytterligere HELFO-trekk) av nåværende offentlige takster som egenandel.
Ytterligere opplysninger kan man finne på Helse- og omsorgsdepartemens nettsider, eller på vår nettside (www.tannlegebislett.no).
Mvh
Tannlege Roberto Plascencia